Hufsla Skrevet 15. desember 2009 #1 Skrevet 15. desember 2009 Hvordan er egentlig den hosten? Etter hva jeg har lest meg til på nettet er det veldig smittsomt, men den første uka er det jo vanlig forkjølelsesymptomer som er, man kan da ikke gå til legen så fort man er forkjøla? Grunnen til at jeg spør er at jenta mi er forkjøla og har en stygg tørrhoste. Så snakket jeg med en far som sa at dattera hans hadde hatt det.
~sjiraff~ Skrevet 15. desember 2009 #2 Skrevet 15. desember 2009 Kikhoste er ikke veldig vanlig lenger, men er det noen i omgangskretsen som har hatt det og barnet ditt har symptomer så synes jeg du skal ringe lege.
Gjest Skrevet 15. desember 2009 #3 Skrevet 15. desember 2009 Hvor gammel er jenta di? Kikhoste inngår i det vanlige vaksineprogrammet.
Hufsla Skrevet 15. desember 2009 Forfatter #4 Skrevet 15. desember 2009 Hun har jo bare forkjølelsessymptomer, men det skader jo ikke med en telefon... Takk for at du svarte:-)
Hufsla Skrevet 15. desember 2009 Forfatter #5 Skrevet 15. desember 2009 Ja, hun er vaksinert. Hun er tre år. Det eneste jeg kan finne om varigheten av vaksinen er at de blir revaksinert i andre klasse, og tenker vel da kanskje at den burde vare til da iallefall... Ble bare litt usikker når han sa det. Hun bruker SFO, og de er sammen med barnehagen av og til, og han faren jobber litt i barnehagen...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå