Gå til innhold

Dersom man misliker barne-tv

Anbefalte innlegg

Skrevet

Enten det er jul i svingen (jeg var her for fire år siden, og maken til styr har jeg aldri sett. Og ørten underskriftsaksjoner for å få det av skjermen), fantorangen, eller Rampete Robin så har man ett valg.

Slå av tv-en og les en bok til ungen i stedet. Eller bak boller (uten sukker så klart). TV er ikke et must og om det plager dere så mye som det tilsynelatende gjør. Slå av. Gjør livet enklere for deg selv.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

:-D

Skrevet

nææææhhhhh går det ann???

Skrevet

Og hvis man har dårlige erfaringer med en butikk eller en vogn eller en barnefar eller svigermor eller hva som helst, så er det bare å holde seg unna! Hurra!!

Men det hadde blitt et kjedelig skravleforum...

Skrevet

Jeg gjør faktisk det, jeg. :) Synes Fantorangen er vemmelig, men elsker Jul i svingen. Er helt enig i at man ikke kan putte barna i en boble og beskytte dem mot alt vondt i verden. Men synes folk har like mye rett i å mislike Fantorangen som folk har rett til å mislike X-Factor og lignende. Smak og behag. :) Her skifter jeg ofte kanal hvis det blir for mye Fantorang-snakk. Lillegutt er ikke så fan han heller, så tviler på at han har noe imot det. Svingen derimot synes han er topp, selv om han knapt er to år. :)

Skrevet

Godt poeng, men det programmet i innlegget du refererer til inneholdt faktisk ord som "bæsj" og "bleie", og jeg er helt enig med hovedinnleggeret der at det er forferdelige ord som barn ALDRI burde høre!!

Forresten litt godt å se du er tilbake, vi i etasjen over trodde du satt inne for vindusknusing.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...