Snupi27 Skrevet 15. desember 2009 #1 Skrevet 15. desember 2009 jeg er helt tom for ideer og nå begynner det å haste litt! i fjor kjøpte vi kopper hun fikk male på med porselensmaling. men i år er det verre. hehe. hun er 2 år. noen forslag?
bullebull&gullegull Skrevet 15. desember 2009 #2 Skrevet 15. desember 2009 ei venninne av meg og sønnen lagde en kjempemorsom gave sammen som de gav bort. Store tjukke runde peppekaker med en sånn blomsterpinne i. Etter de var stekt ble de pyntet med masse godis og så ble de pakket inn i cellofan som store "kjærligheter på pinne". Eller evt male Norgesglass og lage noe julegodt sammen og ha oppi? Gutten min er bare halvannet så ikke så enkelt å komme med masse gode ideer desverre )
Lykketrollet 05♂+06♀+10♀ Skrevet 16. desember 2009 #3 Skrevet 16. desember 2009 Litt standard, men store fyrstikkesker som de små hr malt på eller dekorert på andre vis er en utrolig grei gave. Den kommer til nytte, man husker på de små hver gang man trenger fyrstikker, og dessuten er fyrstikkesker veldig lite pene i seg selv! Ellers har jeg kjøpt strammeie på Clas Ohlson og Panduro som de små maler på. Det ser veldig "proft" ut )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå