Gå til innhold

Dårlig service....et nytt innlegg

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg var innom en butikk. Gikk til kassen og spurte etter noen dekketallerker. Hun i kassen visste ikke, så hun måtte ringe ei. Jeg hadde også andre varer som jeg skulle ha. Mens hun snakkes i telefonene(hun snakket lenge og om andre ting hørte jeg), gikk jeg og såg om jeg kunne finne noe mer jeg skulle ha. I mellomtiden kom det en annen kunde inn i butikken og skulle betale noen varer. Da hun ekspeditrisen var ferdig å snakke, så gikk jeg bort, hun sa surt: vi har ikke mer inne. Og så tok hun varene til hun andre og skulle til å slå inn. Da sa jeg(både mine og hennes varer lå på disken), de er ikke mine, det er disse som er mine. Og får til svar: men det er ikke din tur, hun var først!! Vel, man må IKKE se om mann finner flere varer mens hun står å småprater i telefonen. Jeg må nesten le, men som tidligere butikkansatt må jeg si at det er en del dårlig service og holdning til kundene...

Jeg ble så frustrert at jeg sitter og ler her, for hva ellers skal vi gjøre....??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vel, hun som kom bak deg i køen kunne jo ikke vite at du, som sullet rundt, EGENTLIG sto i kø.

All den grad dette kostet deg sikkert 3 minutt av livet ditt, syns jeg du overdriver voldsomt.

Skrevet

Vel det var ikke den andre kunden som svarte så jævlig surt da og jeg skjønner at HI reagerer. Noen ganger er det vanskelig å balansere 2 kunder samtidig, men man trenger ikke svare surt eller frekt.

Skrevet

Nei, det var vel det som gjorde at jeg reagerte, at hun var så innmari sur når hun svarte. Og for å få klarhet: mens hun snakka i telefonen kom vi begge to, jeg og hun andre, bort og la varene på disken, altså jeg la mine på høyre side, siden jeg stod til høyre, hun til venstre.

Men jeg ler mest, ler av den dårlige servicen til kunder en hel del butikkansatte har. Var borti en i et senter i dag også, makan til sur jentunge. Vi måtte le...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...