KristineMed2Sønner<3 Skrevet 15. desember 2009 #1 Skrevet 15. desember 2009 Vurderer å gjøre dette, da jeg egentlig er blond, men har nå mørkt hår, men er møkklei av å farge håret pga ettervekst, haha:) Hvor mye av din naturlige farge kommer til syne igjen? Tusen takk for svar!
It's all about me Skrevet 15. desember 2009 #2 Skrevet 15. desember 2009 Det eneste jeg vet er at det fungerte ikke i det heletatt på meg iallfall. Måtte farge det og stripe det lysere etterpå.
KristineMed2Sønner<3 Skrevet 15. desember 2009 Forfatter #3 Skrevet 15. desember 2009 Æsjda! Hehe, hadde du vært mørk lenge da..? kanskje det har noe å si om man har hatt det mørkt lenge eller ikke.. Hmm..
It's all about me Skrevet 15. desember 2009 #4 Skrevet 15. desember 2009 Hadde vært det ganske kort, ville avfarge fordi jeg var missfornøyd med resultatet. Og hadde til og med brukt en farge som skulle forsvinne over tid.
tante grusom master of law Skrevet 15. desember 2009 #5 Skrevet 15. desember 2009 Avfarging er det samme som bleking. Dvs at du bleker håret lysere, og så farger/justerer du til ønsket farge etterpå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå