lolita82 Skrevet 15. desember 2009 #1 Skrevet 15. desember 2009 hei. min første lå i seteleie, så jeg valgte keisersnitt. nå skal jeg ha tvillinger(29 uker) og begge har lagt med hodet ned hele tiden. er det en mulighet for at det fester seg før fødsel, og ikke snur seg rundt,,,,
Lykketrollet 05♂+06♀+10♀ Skrevet 15. desember 2009 #2 Skrevet 15. desember 2009 Mange fester seg før en andregangsfødsel også, men flertalllet av "andregangsbabyene" gjør det ikke. Men de legger seg med hodet ned, og etterhvert blir det jo såpass trangt, og de synker så langt ned i bekkenet av de ikke lenger har mulighet og plass til å få snudd seg rundt. Jeg er 33 uker på vei med tredjemann, og har fått beskjed om at hun ligger "med hodet så godt og stabilt nedi bekkenet" at hun ikke kommer til å snu seg mer (hodet er ikke festet i det hele tatt). MEN aner ikke hvordan det spiller inn at det er tvillinger da...... Lykke til med to små )
lolita82 Skrevet 15. desember 2009 Forfatter #3 Skrevet 15. desember 2009 takk for svar;) lykke til du og;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå