Anonym bruker Skrevet 15. desember 2009 #1 Skrevet 15. desember 2009 Jeg skal sette inn spiral, men har hørt at noen menn kjenner tråden på spiralen når man har sex. Og at dette visstnok ikke er noe godt. Er det stor sjans for at dette skjer?
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2009 #2 Skrevet 15. desember 2009 Jeg har nå min andre spiral, og mannen min har aldri kjent noe til tråden...
PAVEEL Skrevet 15. desember 2009 #3 Skrevet 15. desember 2009 Er bare å klippe trådene kortere hvis det skjer;)
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2009 #4 Skrevet 15. desember 2009 Skjer ikke.. Og hvis er det bare å klippe til. Har hatt spiral 4 ganger. Og ikke liten tiss for det om altså..Hehe
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2009 #5 Skrevet 15. desember 2009 Ingen av de jeg har hatt sex med har kjent noe..
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2009 #6 Skrevet 15. desember 2009 Samboeren min kjente de godt, og han stakk seg på de... første gangen skvatt han til, men han sa at når han først ble vandt til det ble det faktisk litt pirrende =P men jeg hadde tenkt og klippe trådene, men rakk aldri det, da den datt ut og jeg ble gravid så da tar vi det neste gang
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå