KineMor ♥C&M&O♥ Skrevet 15. desember 2009 #1 Skrevet 15. desember 2009 Var lenge ja...Ble fornøyd, men synes 3 timer var i overkant for klipping og striping;) Jaja, julesveisen er i boks
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 15. desember 2009 #2 Skrevet 15. desember 2009 hmm.. det gjør jeg nesten hver gang jeg klipper og farger håret jeg. frisøren min er så nøye at jeg nesten får mark av å sitte der, men så blir jeg jaggu fin også da. hehe. tar rundt 2 timer om jeg bare skal ta ettervekst, vaske, føne og litt styling da. ;p
Mrs. Bouquet Skrevet 15. desember 2009 #3 Skrevet 15. desember 2009 Uff, det er kjedelig det. Jeg gidder aldri gjøre noe mer med håret hos frisøren enn en rask klipp. Skylder det alltid på at jeg har mann og barn som venter fordi vi skal ett eller annet. Men når det er sagt så skyr jeg frisøren minst like mye som tannlegen. Kan ikke fordra det, føler de trår over min intime grense med å tvinge ut av meg mine hårvaner, kommentere håret mitt, presse på meg hårkurer og andre produkter (som jeg selvsagt handler til 1/3 av prisen på ebay) o.l.
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 15. desember 2009 #4 Skrevet 15. desember 2009 hihi. jeg synes det er utrolig deilig å være hos frisøren jeg. har du en fast frisør da Gutsbestebarn? Synes ikke det var noe hyggelig før jeg fant den rette frisøren jeg heller. Nå er jeg bare glad for å dra til henne for å få fiksa håret. Ca hver 6 uke. hehe.
aomeg Skrevet 15. desember 2009 #5 Skrevet 15. desember 2009 Godt å høre at det fins folk som setter pris på oss =)
KineMor ♥C&M&O♥ Skrevet 15. desember 2009 Forfatter #6 Skrevet 15. desember 2009 Er ikke det at jeg ikke setter pris på det;) Men jeg bruker å være ferdig etter 1,5-2 timer. Så da jeg gjorde det samme som alltid ble jeg litt forundret at jeg brukte 3 timer...Rakk nesten ikke bhg
TurboPrinsessen:-) Skrevet 15. desember 2009 #7 Skrevet 15. desember 2009 hehe, så lenge sitter jeg hver gang....
Mrs. Bouquet Skrevet 15. desember 2009 #8 Skrevet 15. desember 2009 Nei, jeg har ikke en fast frisør. Men hun siste jeg har vært hos de to siste gangene har jeg følt meg komfortabel med, men bare tilfeldig at det ble hun begge gangene. Da gikk jeg til en lokale frisørsalong med ikke så veldig mange ansatte i nabobygda. På Nikita (som jeg gikk til før fordi jeg altid har fått time på sparket der i motsetning til en ukes venting her i bygdene) har det bare vært slike unge overstyla jenter som har klippet meg, og for å si det enkelt så føler jeg meg som en budeie som kommer rett fra fjøset i kjellerdress når jeg sitter der å blir klippet av de. De liker også å si at håret mitt er slitt og tørt pga. feil produkter. Men det er faktisk bare hårtypen min som er slik, min datter på snart 3 år har akkurat samme hårtype og det er mye fall, blondt og porøst uansett. I tillegg har jeg brukt frisørprodukter, som de har anbefalt meg, i flere år. (kerastase eller redken).
ღ Juksemaker pipelort +spire ღ Skrevet 15. desember 2009 #9 Skrevet 15. desember 2009 Jeg satt 4 timer en gang. Jeg er så fornøyd med min frisør at hun får frie tøyler i mitt hår. Men har da også gått ut fra frisøren i mange frisyrer, både fargemessig og fasongmessig. Så den gangen jeg satt i 4 timer var jeg rett og slett forsøkskanin! Moro! Tor det var i forkant av et vm eller em eller noe sånt faktisk. Men fikk da også farget bryn helt gratis da, og tror jeg fikk noen rabatter ellers også. Nå derimot, skulle jeg ønske jeg hadde tid til en sånn frisørtime! Skulle hatt både klipp og farge, selv om fasongen på håret ikke er så aller værst hvis jeg bare bruker rettetanga... :/
solstråle69 Skrevet 15. desember 2009 #10 Skrevet 15. desember 2009 Det gjør jeg hver 5. el 6. uke, og jeg synes det er deeeeeeeeiiiiiiliiiiiig! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå