Gå til innhold

Sprenges snart!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Må bare klage litt her..! Når folk spør meg om jeg er lei og gleder meg til å bli ferdig har jeg svart at jeg slettes ikke er utolmodig fordi jeg har det så travelt - og det har jeg ment helt ærlig. Har og så dårlig samvittighet for 3åringen at jeg ikke venter noe særlig på babyen - gruer meg heller... Men NÅ har jeg plutselig blitt dritt lei av å sove dårlig, ha vondt i ribbein, halsbrann osv osv!! Og det er 5 uker igjen! Vææææææææ!!!!!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skjønner deg godt.

Jeg kan sitte i sofaen og ikke ha sjans til å få tak i ting som står på bordet rett foran meg,fordi jeg ikke klarer å bøye meg framover. ike kan jeg ta opp ting jeg mister på gulvet heller (og dem er det en del av for tiden), for selv om jeg i blandt kan klare å bøye meg ned,så får jeg da så utrolig halsbrann at det er bedre å bare la ting ligge, eller plage sambo til å komme å plukke for meg.

Lei nå! Hadde termin i går, så regner med det ikke er veldig mange dagene igjen iallefall.

Skrevet

Misunn, misunn..! Du er i alle fall snart ferdig! Jeg skal ha eksamen 8. januar, så har egentlig hele tiden håpet å ikke føde for tidlig, men nå er jeg jammen ikke sikker lenger...

Bare for å fortsette klagingen..! Jeg glemmer stadig vekk at jeg ikke skal sette meg ned på gulvet sammen med 3åringen i tide og utide (noen ganger er det nødvendig), for jeg kommer meg jo nesten ikke opp igjen!

Skrevet

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ!!!!! Eg e og så ufatteleg lei! sur og lei!! Termin i måra, og det "verste" e at eg har egentlig ikkje nåke å klage på... Men blir så lei av at folk ringe ol. og spør korleis det går og om eg har født...

Klage - klage!!!

Vil føde no!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...