ღ Juksemaker pipelort +spire ღ Skrevet 15. desember 2009 #1 Skrevet 15. desember 2009 Hvor mye spaghetti koker dere? Hvor mange spiser? Hva har dere som tilbehør?
Gjest Sekretøsa Skrevet 15. desember 2009 #2 Skrevet 15. desember 2009 jammen? er det pasta generellt eller spaghetti du lurer på? ;o) Spaghetti lager vi altfor mye av... halv pakke omtrent. Da har vi enten pølser eller kjøttdeig til. Blir aldri tomt... Tagliatelle (fyllte) 2 pakker, det blir spist opp. Salat og brød til. Fersk pasta: 2 pakker, nesten spist opp... Da har vi kjøtt av noe slag og salat til. Vi er fra 2-4, avhengig av hvilken dag det er
Hufsla Skrevet 15. desember 2009 #3 Skrevet 15. desember 2009 hvis du mener bare spaghetti, så koker vi en hel pakke. Det er ikke sånn stor pakke da. Vi er to voksne og to barn, jentungen stopper ofte ikke å spise før det er nesten tomt. Som regel pølse, kjøttdeig eller kyllingfilet til. Dersom jeg har pasta i "gryter" fyller jeg bunnen godt og vel, og har oppå grønnsaker, fisk, kylling eller hva det måtte være oppå.
Gjest Skrevet 15. desember 2009 #4 Skrevet 15. desember 2009 Vanlig spaghetti? Minst en pakke! Da er vi 5 stykker som spiser og 7 åringen alene spiser sikkert 1/3 av spaghettien, hehe... Han elsker det! Kjøttdeig i kjøttdeigsaus og grønnsaker er klassisk til vanlig spaghetti, evt joikaboller.
ღ Juksemaker pipelort +spire ღ Skrevet 15. desember 2009 Forfatter #5 Skrevet 15. desember 2009 Uff ja, så jo det nå, at det var litt misvisende det der Mente spaghetti ja Grunnen til spørsmålet mitt var vel egentlig fordi jeg synes vi spiser så inmari mye spaghetti... :/ Kan fort koke nesten 500 gram spaghetti til samboeren og meg... :/ Som regel har vi stort sett kjøttdeig eller pølser til.
Helann og lillebror Skrevet 15. desember 2009 #6 Skrevet 15. desember 2009 Vi har spaghettimål og måler opp til 3 personer (vi er 2 voksne og en på 21 mndr). Lager som regel tomatsaus med kjøttdeig, løk, hvitløk, paprika, gulrot og mais. Setter raspet ost på bordet. Har av og til salat til, men det er nesten bare hvis vi har rester fra dagen før. En sjelden gang blir det ostesaus i stedet, men har ikke samme teken på krydringa der...:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå