Gå til innhold

Mann på slankekur..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er dere støttende og sympatiske og lar være å spise de tingene som han ikke kan spise? Min er på lavkarbo og er kjempestreng med seg selv. Han nekter å spise annen mat enn kjøttdeig, salat, egg etc. Ingen brød, ris ol. Allikevel. Igår hadde jeg kjøpt en stor smashplate ( Jeg sa ikke at jeg hadde kjøpt den, for han har sagt at hvis vi skal ha godteri i hus får jeg heller gjemme det for han. Hehe) Idag da jeg kom hjem var smashplata min borte! Herrefred jeg blir så irritert. Han eier virkelig ikke selvkontroll. Såfort det er snop i hus mauler han det i seg. og jeg mener da at det er lite vits i å gå på kur for han sprekker jo hele tiden og at det dermed da er bortkastet å være så streng med seg selv pga kuren. Så jeg lurer på om det er flere enn meg som faktisk ikke kan ha snop her i hus?! En sjokolade kan faktisk ikke bli liggende her i hus mer enn en dag..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For det første vil jeg råde mannen din til å kutte ut kjøttdeig hvis han skal slanke seg,den inneholder 11 ss sjeer fett. Når det gjelder deg så synes jeg at du godt kan la være å komme hjem med en stor plate smash når han er på slanking ja. Kan du ikke heller momse litt i lunsjen på jobben eller på vei hjem hvis suget melder seg!

Skrevet

Nå er ikke 11 spiseskjeer fett så himla farlig om han går på lavkarbo da...

Skrevet

Her er det ingen som er på slankern heldigvis, men fortsatt så er det umulig å spare noe som helst. Vi får så utrolig mye godis og sjokolade til barna så her om dagen tok jeg mot til meg og samlet alt i bokser. Det ble en svær boks med ulike godteri og en med sjokolade.. Den med sjokolade har mannen min snart lurt i seg og det var søren meg en stor boks!!

Utrolig nok så rørte han ingenting hvis han måtte lete det frem selv..

Enda mer utrolig er at jeg faktisk synes dette er irriterende at det ikke skal være mulig å la noe ligge. Det morsomte er at de få gangene min mann er med på butikken skal han ikke ha godis, chips eller sjokolade for sånt spiser han ikke????

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...