Gå til innhold

Nokon som har vore på modningsakumpunktur?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Virka det???!!! Håper så inderleg....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet ikke om det virker, men håper det :) Har vært to ganger nå.

Skrevet

Har vært til min 3. gang i dag....Og håper også at det funker ;) Er 38+6 :)

Skrevet

Jeg har hatt en masse timer med modningsakupunktur. Også hatt en masse modningssmerter, men fødsel har det ikke blitt noe av, hadde termin i går. Håper iallefall at det har gjort meg kjempemoden, slik at når fødselen kommer i gang så er alt klart, kanskje jeg slipper mange timer med modningsrier :)

Skrevet

Jeg går til modningsakupunktur, og får i tillegg styrkenåler som går på livmor, hjerte, nyre og milten. Jeg har kjent at det har jobbet der inne, så modningen er vel i gang, og i tillegg har jeg hatt supermasse energi!! Så hvorfor jeg ikke startet dette tidligere, det vet jeg ikke! Hehe!

Håper jeg er veldig moden når det først setter igang;)

Skrevet

Har også forsøkt modningsakupunktur - tredje gang i dag, 4 dager over termin. Er litt usikker på om det hjelper, men fikk en umiddelbar reaksjon på nålene i dag - ble veldig varm og fikk murringer i ryggen. Men - om det skjer noe mer i dag/natt, er uklart... Herregud så klar jeg er for å få ut den ungen.....

Skrevet

Tok fødselsforberedende akupunktur forrige gang, mener jeg begynte 5 uker før termin og hadde time èn gang i uka. Som belladonna sier; her er det snakk om både styrkende og modnende nåler. Og for ordens skyld; de fleste nålene ble satt i legger, fot og underarm, hånd. Jeg hadde en superfin fødsel presis på termin. Det er vanskelig å si noe om nålene hadde betydning eller ei, men et viktig poeng for meg er dette: jeg kjenner damer som har født både med og uten akupunktur, som ikke er i tvil om at de vil ta fødselsforberedende akupunktur ved en evt tredje fødsel. For min del blir det nye nåler litt uti januar.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...