12/12---) lykke! *høggravid* Skrevet 15. desember 2009 #1 Skrevet 15. desember 2009 Virka det???!!! Håper så inderleg....
Let's hear it for the boys! Skrevet 15. desember 2009 #2 Skrevet 15. desember 2009 Vet ikke om det virker, men håper det Har vært to ganger nå.
Lykke ღprins&prinsesseღ Skrevet 15. desember 2009 #3 Skrevet 15. desember 2009 Har vært til min 3. gang i dag....Og håper også at det funker Er 38+6
_Løvemamma_ Skrevet 15. desember 2009 #4 Skrevet 15. desember 2009 Jeg har hatt en masse timer med modningsakupunktur. Også hatt en masse modningssmerter, men fødsel har det ikke blitt noe av, hadde termin i går. Håper iallefall at det har gjort meg kjempemoden, slik at når fødselen kommer i gang så er alt klart, kanskje jeg slipper mange timer med modningsrier
Belladonna med to gutter Skrevet 15. desember 2009 #5 Skrevet 15. desember 2009 Jeg går til modningsakupunktur, og får i tillegg styrkenåler som går på livmor, hjerte, nyre og milten. Jeg har kjent at det har jobbet der inne, så modningen er vel i gang, og i tillegg har jeg hatt supermasse energi!! Så hvorfor jeg ikke startet dette tidligere, det vet jeg ikke! Hehe! Håper jeg er veldig moden når det først setter igang;)
habe Skrevet 15. desember 2009 #6 Skrevet 15. desember 2009 Har også forsøkt modningsakupunktur - tredje gang i dag, 4 dager over termin. Er litt usikker på om det hjelper, men fikk en umiddelbar reaksjon på nålene i dag - ble veldig varm og fikk murringer i ryggen. Men - om det skjer noe mer i dag/natt, er uklart... Herregud så klar jeg er for å få ut den ungen.....
samuraibeibi Skrevet 15. desember 2009 #7 Skrevet 15. desember 2009 Tok fødselsforberedende akupunktur forrige gang, mener jeg begynte 5 uker før termin og hadde time èn gang i uka. Som belladonna sier; her er det snakk om både styrkende og modnende nåler. Og for ordens skyld; de fleste nålene ble satt i legger, fot og underarm, hånd. Jeg hadde en superfin fødsel presis på termin. Det er vanskelig å si noe om nålene hadde betydning eller ei, men et viktig poeng for meg er dette: jeg kjenner damer som har født både med og uten akupunktur, som ikke er i tvil om at de vil ta fødselsforberedende akupunktur ved en evt tredje fødsel. For min del blir det nye nåler litt uti januar.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå