Anonym bruker Skrevet 15. desember 2009 #1 Skrevet 15. desember 2009 Ei venninde av meg har lenge snakka om at hun skulle ha noen vennepar på middag en helg, de nære vennene. Vi er ikke nære venner altså, så jeg forventet ikke å bli bedt og var heller ikke sur for det... Men, nå har det seg sånn at det er 2 par som har avlyst, og DA ber de oss... Er jeg sær som reagerer? Det har ikke noe med hverken plass eller penger å gjøre, så de grunnene er utelukket fra å ikke bli bedt i første omgang...
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2009 #2 Skrevet 15. desember 2009 Det kan være noe så enkelt som kjemi mellom dere og de andre inviterte gjestene eller at dere er "vanskelige" i matveien? Er ikke sikkert på om jeg hadde gått i dette tilfelle, kan hende at jeg hadde sagt at jeg hadde andre planer..
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2009 #3 Skrevet 15. desember 2009 Syns ikke det hørtes så rart ut, egentlig.. Er jo ikke alltid man vil ha så ille mange til middag, og når noen avlyser, så åpner det seg for at man kan gå utover den aller nærmeste kretsen..
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2009 #4 Skrevet 15. desember 2009 Jeg hadde følt det som reserve gjester jeg da .Vi er bra nok når de andre ikke kommer .Hadde sagt at vi har blitt bedt bort ett annet sted.
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2009 #5 Skrevet 15. desember 2009 Jada, det kan godt være at vi ikke matcher så godt med de andre. Nå har jeg forøvrig vært i jentebursdag hos verten, med hennes "nærmeste", og det gikk veldig fint. Ikke er vi kresne heller, nei. Føler meg nok litt som reserve ja, men har nå takket hyggelig ja til invitasjonen. Bare lurte på om jeg var småteit som reagerte bittelitt, sambo mente nemlig at jeg var det HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå