Hikken Skrevet 15. desember 2009 #1 Skrevet 15. desember 2009 Min samboers brors samboer ) Hune r den enste som har tomt felt bak navnet sitt på julegavelista.. Hun er gravid med nummer to, så vin utgår. Hun er ingen jåledokke, og klær kan jeg ikke kjøpe til henne. Ikke kan/skal det være dyrt heller, vi prøver å ikke kjøpe så dyrt til hverandre ) Broren til samboern min får en whiskey (det var det neste han ønsket seg), så er første året uten felles gave til dem..
Dronningen! Skrevet 15. desember 2009 #2 Skrevet 15. desember 2009 En goodiebag med krem, såpe, neglfiler, såpeskum++
Hikken Skrevet 15. desember 2009 Forfatter #3 Skrevet 15. desember 2009 Mhm.. Har tenkt tanken. Er bare så redd det skal være for jedelig? Selv om jeg selv hadsde elsket en sånn goodiebag )
Verbena Skrevet 15. desember 2009 #4 Skrevet 15. desember 2009 Har de badekar? Gave eske fra lush med boblebit og badebombe og såpe! Blir jo som å få avslapping i gave å det trenger hun sikkert gravid som hun er!
Verbena Skrevet 15. desember 2009 #6 Skrevet 15. desember 2009 de har sånne greier til å legge i dusjen også, det bruker jeg nå i mangel på badekar. Deilig det også, men ikke like deilig som å ligge i et varmt bad med masse bobler og være myk og fin etterpå!
Odine! Skrevet 15. desember 2009 #7 Skrevet 15. desember 2009 Ei bok eller ei lydbok. Film eller tv-serie på DVD(som hun kan se på når hun ammer)
erteposen + 4 Skrevet 15. desember 2009 #8 Skrevet 15. desember 2009 En singlet i ull. Alltid godt for de som skal amme:) Ellers er jo mat alltid hyggelig å få. Hvor lenge igjen er det av svangerskapet? Jeg hadde bursdag rett før termin og fikk en kurv med en liten flaske champis, vin, forbudte oster og spekemat. Helt topp!
Gjest mamma til 2 prinsesser:) Skrevet 15. desember 2009 #9 Skrevet 15. desember 2009 Gavekort fra en klinikk der de har spa,massasje etc !
partyoffive Skrevet 15. desember 2009 #10 Skrevet 15. desember 2009 Et par pynte skjerf. Alle liker skjerf. Det er jo veldig pop om dagen for alle aldere og stiler.
lille sprelle Skrevet 15. desember 2009 #11 Skrevet 15. desember 2009 Et godt og varmt og stilig ullskjerf (ev med votter og lue til) som står til det hun har av ytterplagg for tiden...
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 15. desember 2009 #12 Skrevet 15. desember 2009 egenpleie produkter eller noen gode oljer og oster om de liker sann.............
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå