ellenle Skrevet 15. desember 2009 #1 Skrevet 15. desember 2009 Fikk beskjed forrige torsdag, at når du kommer til jm neste gang (idag), ja da kan du blir tøyet/strippet for du er så moden nå, og livmormunnen er helt utflatet. Fikk en annen jordmor idag, var klar over at hu andre ikke var der. Men da hun målte, sa hun at jeg var moden, men livmormunnen enda hadde 2-3 cm(!!) igjen, så hun sa det ikke var vits å prøve å tøye noe som helst. Åssen går det ann?? Høres sikkert barnselig ut, men klarte ikke å hente igjen gråten når jeg kom i bilen, var så utrolig skuffet... Tårene rant og rant... Nå må jeg slutte å få forhåpning om noe som helst. Er bare så utrolig sliten og trøtt.. Syteinnlegg dette... Men er det andre som har opplevd det??
hønny-bunny Skrevet 15. desember 2009 #2 Skrevet 15. desember 2009 Ikke opplevd det,men skjønner godt du er skuffet. Er du helt på slutten?
Bomsedeisi Skrevet 15. desember 2009 #4 Skrevet 15. desember 2009 Jeg skjønner det veldig godt for har opplevd nesten det samme. Er over termin og har for flere uker siden fått beskjed om at jeg var moden og klar, ble tøyd av jordmor på termindato og skulle tilbake 3 dager etter for stripping. Fikk da en annen jordmor som sa at her kunne man ikke tøye eller strippe for jeg var så umoden?? WHAT går det virkelig ann, ble så skuffet. Men men sån er det, heldigvis trenger det ikke ha noe betydning, man kan faktisk føde samme dag selv om man ikke er moden og man kan gå flere uker selv om man er meget moden og klar. Vi får håpe babyene våre vil komme ut snart uansett =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå