lykke med 3 Skrevet 15. desember 2009 #1 Skrevet 15. desember 2009 Kjipt dette her, men jeg må bare få det ut et eller annet sted og da (beklager jenter) blir det her... Blør på tredje dag. Eller rettere sagt blod på papiret etter toalett besøk, men ikke hver gang. Har liksom ikke blødd i hele dag og følt meg kvalm med fryktelig metallsmak i munn og ømme bryst. Holdt meg HEEELT i ro siden søndag kveld og sliten i kroppen av det. Har hørt at man kan blø noen dager og at det da er lurt å holde seg i ro. Er det noen som har/har hatt det slik og allikevel gått bra? Jeg er 5+2 idag og har egentlig bare utsatt det med å gå til legen. (frykter svaret) Samtidig som jeg vet at det er for tidlig å kunne se noe på ul og jeg er redd for å framprovosere noe ved en innvendig undersøkelse. Det kan jo være at det trenger litt tid til å lage morkaka skikkelig og at det skaper blødninger?!? Blir veldig glad for svar uansett positivt eller negativt og andres erfaringer..
cethy23 Skrevet 15. desember 2009 #2 Skrevet 15. desember 2009 jeg begynte blød uke 6 med førstemann. blødde rundt 7 uker. fram og tilbake.. litt mer enn bare på papiret.. men har en frisk gutt på snart to år i dag
nr 2 har nå gutt og jente !! Skrevet 15. desember 2009 #3 Skrevet 15. desember 2009 ... blødde tre ganger sist sv skap... tusta mi er snart 4... Ikke blødd til nå - er 7 uker..
KristineMed2Sønner<3 Skrevet 15. desember 2009 #4 Skrevet 15. desember 2009 Vet så godt hvordan du har det! Jeg blødde 6 dager, sånn av og på, rødt friskt og mørkt blod med slik (sorry, haha:)) Jeg trodde det var mensen, men viste seg at jeg er gravid. Tok blodprøver med 4 dagers mellomrom for å måle HCG, for å sjekke om jeg hadde mistet eller ikke. Fikk tlf fra legen idag, å da hadde HCG steget fra 215 til 350, som vistnok var en helt fin stigning og anntal hormon for å være 5 uker på vei! Be legen om å ta blodprøver av deg med noen dagers mellomrom, så får du det bekreftet på en ganske kort tid. For som sykehuset sa når legen min ringte til GU så ser dem så og si ingen ting så tidlig i svangerskapet, så det var ikke nødvendig å bli sendt inn for tidlig UL enda. Masse lykke til!!
lykke med 3 Skrevet 15. desember 2009 Forfatter #5 Skrevet 15. desember 2009 Da tenker jeg at jeg drar innom legen imorgen og får tatt en blodprøve. Det er sikkert ikke dumt. Takk for at dere deler historien deres med meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå