Gjest Skrevet 15. desember 2009 #1 Skrevet 15. desember 2009 Jeg fikk møte både jordmor, gynekolog og diasykepleier i dag:) Fikk målt langtidsblodsukker som ikke var så galt, utdelt apparat og resept og ul med vekstestimering. Skal måle hyppig nå i en uke, og tilbake til ny kontroll om en uke.
TBM28 er lykkelig 4barnsmamma Skrevet 15. desember 2009 #2 Skrevet 15. desember 2009 Jeg fikk apparat fredagen... og måler ca 3 dager i uken 5 ganger dagen... jeg ligger mellom 6-10 i blodsukker...
Tweak Skrevet 15. desember 2009 #3 Skrevet 15. desember 2009 Ja, da er du i gang! :-) Godt å komme inn i systemet! Jeg føler i allefall at jeg blir utrolig godt tatt vare på av de. Og så er det jo alltid kjekt med ul! :-) PS! Skriv ned målingene i en liten bok med en gang! Jeg glemte det og ble sittende siste dagen før timen min og notere ned fjorten dagers målinger, før og etter hvert eneste måltid. Ugh, he he! Kan trygt si at jeg hadde målt alt for mye! Det tok sin tid å skrive ned jah...
Gjest Skrevet 15. desember 2009 #4 Skrevet 15. desember 2009 Jeg fikk med en sånn dagbok, og skriver ned etter hver måling:) Følte virkelig at jeg ble ivaretatt av alle som en, ikke en av de tre var sure, gretne eller negative - så jeg fløy jo nesten ut fra sykehuset i dag. Jeg fikk vekt på babyen i dag og etter ul var den allerede på 2200g ( er i uke 33 nå) så det var 19% vekstavvik. Blir spennende å se utviklingen fremover... og jeg fikk lov til å spise en pepperkake etc en gang i mellom - men måtte bare følge med på målingene. Tusen takk for svar begge to, det hjelper virkelig å ha noen å dele forvirrende tanker med:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå