Gå til innhold

noen her som har født?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har ikke født ennå, men kommer til å bli satt i gang en god stund før termin som er i slutten av januar, fordi vi har fått påvist hydronefrose (forstørret nyrebekken) hos gutten i magen, så vi må få ham ut når han er sterk nok og sette inn kateter etc... Ikke noe gøy. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :)

Det var sikkert meg du tenkte på for jeg har født, 26. januar, i uke 35 :)

Er naturlig nok ikke her inne noe særlig lengere, men måtte å snike litt, rart å se på min side at jeg liksom har 16 dager igjen, hehe. :)

Nei her er vi godt i gang med familielivet, lillegutt vokser og spiser som bare det, går kjempebra! Utrolig at de er så fiks ferdig flere uker før termin, hvorfor gå gravid i 40 uker når man kan gå i 35.. :P

 

Lykke til alle januar-jenter :) Og god jul!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God jul til deg også :) Og måtte din bebis holde seg inne til etter nyttår :P

Gutten min ville ha julegaver i år så derfor kom han i god tid før jul, hehe. Jeg rakk jo hverken bli utålmodig eller fødeklar... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg hadde termin i slutten av januar... men lille gutt har funnet ut at han vil ut nå i nærmeste tid. er på klinikken nå..............

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg rakk heller ikke å komme meg over i 2010, eller å bli fødeklar. Jenta vår ville ut å møte nissen tror jeg, og kom som ett uventet skudd bitte lille julaften, 3 uker før termin :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde egentlig termin 11. januar, men fikk 3. og sistemann 22. desember i stedet. Stor glede da guttene fikk en lillesøster i julegave! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde termin 5 januar, men fikk 23 desember..Verdens beste julegave Akkurat passe lang og tung.. Lykke til dere andre som skal føde og venter på januar skal begynne..Takk for følge

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...