Gå til innhold

Noen andre som sliter med det samme om kvelden/natten?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå de siste tre ukene har jeg fått en uvelkommen tanke over meg når jeg legger meg om kveldene, der bekymringen for att alt står bra til med barnet befinner seg. Er 23 uker ut i svangerskapet nå, og jeg klarer ikke helt å slappe av lenger. Ikke sover jeg godt heller, det føles som om det er konstant "sliting" på siden av magen, og allerede nå så syns jeg det er ubehagelig å ligge i sengen, og får ikke sove. Jeg sier til meg selv att dette bare er en fase som går over, når det kommer til det å være bekymret hele tiden.

Jeg føler bare att det å tenke positivt hele tiden er vanskelig av og til:( Jeg kjente liv for første gang i uke 19, og jeg har aldri vært så glad som da. Men no begynner jeg å stresse visst det går en time eller to mellom hver gang jeg kjenner noe.

Jeg høres nok helt sikkert hysterisk ut nå, men av og til er ting man har på hjertet bare godt å få ut.

Jeg hadde sikkert vært mer rolig visst jeg hadde fått god nok oppfølging av legen/jordmoren min. Jeg har kun vært på 1 kontroll gjennom disse 23 ukene, og en ul. Barnet var akkurat slik det skulle være på ul, det var i uke 18. Men det er tankene som gjør meg så usikker. Vil bare ha en natt, der jeg sover virkelig godt, og kan drømme noe søtt. :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eg kan betrygge deg me att du er ikkje aleine. Det er helt normalt å ha sånne opp å ne turer.

Skrevet

Du er garantert ikke alene om å ha det sånn. Tror ikke det blir bedre av å lese på sidene her inne. Jeg har i alle fall blitt mye mer engstelig for om alt skal gå bra nå, selv om jeg prøver å si til meg selv at det går bra med de aller, aller fleste!

Jeg har sovet urolig i perioder, men akkurat nå er jeg inne i en god periode der jeg sovner relativt greit og faktisk har jeg ikke våknet å gå på do engang i løpet av natten.

Så det går helt sikkert over for deg også.

Men du kan jo bestille deg en privattime til UL om en stund hvis du tror det hjelper.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...