Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag, midt i verste julestria, har jeg søkt og innvilget en søknad fra meg selv om å kjøpe nye sko, veske og lommebok!

Og nå er innkjøpene gjort, fant noen skikkelig stilige sko til under femhundrelappen, en veske og lommebok til halv pris, og sitter bare å nyyyter følelsen! :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det fortjente du sikkert ,kjøper aldri noe til meg selv jeg da alltid ungene,men i dag så jeg en kjole som jeg har lyst på men vi får se.

Nyt det :-))

Skrevet

Kjøper veldig sjelden noe til meg selv, så det er så godt å ha råd til å skeie litt ut.. Kjøpte sånne sko http://www.sulvis.com/?tag=marco-tozzi

Digger dem! Har dem på nå, bare for å "fingå" litt i dem inne før jeg bruker dem ute.. Har alltid vært sånn, helt fra jeg var lita.. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...