Miztery Skrevet 15. desember 2009 #1 Skrevet 15. desember 2009 I dag, midt i verste julestria, har jeg søkt og innvilget en søknad fra meg selv om å kjøpe nye sko, veske og lommebok! Og nå er innkjøpene gjort, fant noen skikkelig stilige sko til under femhundrelappen, en veske og lommebok til halv pris, og sitter bare å nyyyter følelsen!
Gjest Skrevet 15. desember 2009 #2 Skrevet 15. desember 2009 Det fortjente du sikkert ,kjøper aldri noe til meg selv jeg da alltid ungene,men i dag så jeg en kjole som jeg har lyst på men vi får se. Nyt det :-))
Miztery Skrevet 15. desember 2009 Forfatter #3 Skrevet 15. desember 2009 Kjøper veldig sjelden noe til meg selv, så det er så godt å ha råd til å skeie litt ut.. Kjøpte sånne sko http://www.sulvis.com/?tag=marco-tozzi Digger dem! Har dem på nå, bare for å "fingå" litt i dem inne før jeg bruker dem ute.. Har alltid vært sånn, helt fra jeg var lita..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå