Gå til innhold

Flere med usikker termin?


Feit no more

Anbefalte innlegg

Jeg vet sannelig ikke helt når jeg har termin. Men det burde være tidlig i august/ sent i juli en gang... Muligens.

 

Vi prøvde ikke å få barn, og jeg pleier ikke notere ned når jeg får mensen... Tar bare noen stikkprøver i året for å sjekke at det er regelmessig (eks 3 peioder på rad). Lenge siden sist jeg gjorde det ja...

 

Har tenkt og tenkt for å prøve å finne ut når jeg sist hadde mensen, men jeg klarer ikke komme på noe. Ikke mannen heller. Eneste jeg har å gå utifra er at jeg den 31. november visste helt uten tvil at jeg var gravid. Hadde hatt ømme pupper i nesten 3 uker og jeg tenkte første dagen jeg kjente det at nå kommer sikkert mensen. Testen jeg tok 6. desember viste "Gravid" og 3+.

 

Nesten som å løse et mysterium dette... :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

vet akkurat hvor frustrerende det er å ikke vite.. Hadde utskrapning etter MA i oktober, og nøyaktig 7 uker senere fikk jeg positiv test. så det gikk på første forsøk.. testa med cbd og fikk "gravid 2-3 uker", så det er det eneste jeg har å gå ut fra.. tror jeg ringer legen min i morgen og spør om å få en time. de kan vel finne ut hvor langt på vei jeg er, kan de ikke? kanskje jeg får lurt til meg en henvisning til tidlig ul også.. er rimelig stressa og livredd for at det skal gå galt denne gangen også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...