Gå til innhold

Hva hadde dere gjort? Har et lite luksusproblem her....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mamma kommer på besøk på torsdag, og har gitt beskjed om at jeg da kan dra og ordne "ting som er litt vanskelig når ungene er med", mens hun passer Emilpuddingen.

Vaske og rydde i bilen....

Men det tar jo en time...!

What else...??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

julegaver?

mat?

frisøren?

fikse negler?

kaste bestemor ut med barna så du kan bake i fre? :D

Skrevet

Negler gjør jeg ikke, de er relativt korte og upyntede. Frisøren er nettopp avlagt besøk...

Handle mat er jo veldig deilig uten unger..! For ikke å snakke om å ta en kaffe og lese avisen..... Haha

Litt julegaver også ja. Til den store som da er i barnehagen. Hihi

Skrevet

Vask og rydd bilen

Gjør unna det siste til jul

Kjøp ett blad og gå på kafe der du bestiller GOD lunch, ta det helt ut og unn deg ett glass vin midt på dagen, bare for å kjenne på følelsen at man kan være vill og gal selv som småbarnsmor ;-)

Skrevet

Joda, men er forsåvidt ikke så vanskelig med han lille. Han sovner i vogna og sover på barnepassen når jeg trener. Hehe.

Skrevet

beveg deg uten vogn, hylende unger og alt kaos! Jeg synes det er herlig å bare gå en runde på et kjøpesenter når jeg ikke har ungene. Fordi at det er så fantastisk deilig å bevege seg ute blandt folk uten vogn og hylende kaos!

Ta sol!

Gjør unna siste julegavehandlingen

Lunsj e.l. på kafè

Bare vær deg å gjør det du har lyst til akkurat der å da!

Skrevet

Jeg hadde glatt tatt en lang tur i skogen. Og så hadde jeg tatt en ennå lengre dusj, for å deretter handlet litt klær til meg selv uten stress.

men har sikkert endt opp med klær til barna isteden da:-(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...