*nr4isommer* Skrevet 15. desember 2009 #1 Skrevet 15. desember 2009 ..... navnet Emilio til en gutt? Har en gutt med navnet Emil Mattias og en jente med navnet Emma Noranda. Vi ville helst ha et navn på E som passer til. Hva synes dere, blir det alt for likt søskene? Og er det noen som har en ide om hva det passer sammen med Emilio siden vi vil ha dobbelt navn?
Plikkert70 Skrevet 15. desember 2009 #2 Skrevet 15. desember 2009 Fint navn! Synes kanskje Emilian er finere, mellomnavn... Emilio Andre
Marita81*Overtid..... Igjeeeen Skrevet 15. desember 2009 #3 Skrevet 15. desember 2009 Syns det blir alt for likt Emil som gutten din het.... men er jo ingenting galt med navnet... du har jo liksom bare slengt på -io på Emils navn....
Nikki 75 Skrevet 15. desember 2009 #4 Skrevet 15. desember 2009 Emilio og Emil går ikke an, det er jo det samme navnet i to varianter. Det blir som å ha Ole og Ola...
*nr4isommer* Skrevet 15. desember 2009 Forfatter #5 Skrevet 15. desember 2009 Du har rett i det;-) Synes bare det var veldig fint. Kansje Maks Emilio hadde vært fint;-)
Vårspire-2010 Skrevet 15. desember 2009 #6 Skrevet 15. desember 2009 Synes Emilio er kjempe fint, men blir litt Emil bare på Italiensk Det sto mellom de to navenen på hunden min, nå angrer jeg veldig på at han heter Emil, da kan jeg ikke bruke det på ungen maks emilio var fint, selv synes jeg også Maximilian er fint!
*nr4isommer* Skrevet 15. desember 2009 Forfatter #7 Skrevet 15. desember 2009 så dumt hunden har det navnet ja. Selv føler jeg jo ikke det er hunde navn;-) Ja maximilian er veldig fint. Jeg blir helt tullete i hodet jeg av dette navne greiene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå