Angelina Jolie Skrevet 15. desember 2009 #1 Skrevet 15. desember 2009 http://www.dagbladet.no/2009/12/15/nyheter/utenriks/bolivia_and_kokain/9457343/ Så derfor kan hun ikke si hva hun heter. Er jo ikke så vanskelig å finne det ut når datteren har stått frem med fullt navn.
Rampongi Skrevet 15. desember 2009 #2 Skrevet 15. desember 2009 hæhæhhææ, det tenkte jeg ikke over når jeg så artikkelen. Jeg hadde nok prøvd å leve litt i skjul jeg også om jeg hadde oppdratt unger som Kokain-Stina
OsloMor Skrevet 15. desember 2009 #3 Skrevet 15. desember 2009 Herregud folkens, det er da ingenting å le av. Det er jo bare tapere i slike saker, og dette er jo unge jenter vi snakker om. En tragedie på alle måter, mener nå jeg. Skjerpings!
Let's hear it for the boys! Skrevet 15. desember 2009 #4 Skrevet 15. desember 2009 Enig med OsloMor. Hold dere for gode til sånn fjas!
Rampongi Skrevet 15. desember 2009 #5 Skrevet 15. desember 2009 Ja, du har rett i at det er kun tapere i denne saken, men jeg synes fortsatt det er komisk å ville være anonym når ungen står frem med navn og jeg mener fortsatt at ungene burde ha lært såpass av foreldrene sine at kokain-smugling ikke er ok..
Gjest Skrevet 15. desember 2009 #6 Skrevet 15. desember 2009 Tviler sterkt på at det bare er foreldrenes oppdragelse som er avgjørende for om man gjør dumme ting i livet. Derfor skal vi ikke sitte og le av de som gjør feil, kunne vært både deg og meg eller en av våre barn om noen år.
Rampongi Skrevet 15. desember 2009 #7 Skrevet 15. desember 2009 Joda, klart det skal mere til enn oppdragelse, men jeg mener det hjelper en god del med god oppdragelse. Er noe for godt til å være sant, så er det som regel det..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå