lindynatt Skrevet 15. desember 2009 #1 Skrevet 15. desember 2009 er stygt redd for at jeg har fått meg det. Finnes det noe som hjelper mot dette? Før all spyingen osv virkelig braker løs?
Gjest Bjørnen Collargol*gravid Skrevet 15. desember 2009 #2 Skrevet 15. desember 2009 Jeg har hatt det siden søndag nå og blir ikke ordentlig kvitt det heller. Har heldigvis ikke kastet opp så mye, men senest i dag og i morgen skal jeg tilbake på jobben Jeg har ikke rukket å tjene meg opp sykepenger igjen etter endt permisjon uten lønn så det er veldig greit å komme seg på jobben igjen... Men noe som kan hjelpe litt er å drikke farris blandet halt om halt med eplejuice
Vimsetrollet Skrevet 15. desember 2009 #3 Skrevet 15. desember 2009 Er nok ikke det... man må bare komme seg igjennom det. Jeg hadde omgangssyke i uke 33. Det var helt forferdelig. Det kjentes ut som babyen snurret rundt seg selv mange gang inni magen, så tror ikke det var noe behagelig for henne heller!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå