Gå til innhold

Omgangssyke


Anbefalte innlegg

Skrevet

er stygt redd for at jeg har fått meg det.

 

 

Finnes det noe som hjelper mot dette? Før all spyingen osv virkelig braker løs?

Videoannonse
Annonse
Gjest Bjørnen Collargol*gravid
Skrevet

Jeg har hatt det siden søndag nå og blir ikke ordentlig kvitt det heller. Har heldigvis ikke kastet opp så mye, men senest i dag og i morgen skal jeg tilbake på jobben :(

 

Jeg har ikke rukket å tjene meg opp sykepenger igjen etter endt permisjon uten lønn så det er veldig greit å komme seg på jobben igjen...

 

Men noe som kan hjelpe litt er å drikke farris blandet halt om halt med eplejuice :)

Skrevet

Er nok ikke det... man må bare komme seg igjennom det. Jeg hadde omgangssyke i uke 33. Det var helt forferdelig. Det kjentes ut som babyen snurret rundt seg selv mange gang inni magen, så tror ikke det var noe behagelig for henne heller!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...