Mamman til Joachim Skrevet 15. desember 2009 #1 Skrevet 15. desember 2009 Hei. Prøver meg på et spm her jeg. Har blitt veldig forkjølet og hoster mye om dagen. Almentilstanden er derfor ikke bra om dagen. Men nå har jeg gått med smerter i magen i hele dag og det er ikke godt. Er som om noen stikker en kniv inn og vrir rundt. Smerten svinger noe, men er der hele tiden. Har også litt vondt bak i ryggen. Merker at gullet sparker, men blir jo også litt redd. For det er tider jeg bare må sitte og konsentrere meg om å puste for at jeg skal komme igjennom takene. Jeg har slitt mye med forstoppet mage og lurer på om smerten har en sammenheng. Noen som har noen råd til meg?
snobben Skrevet 15. desember 2009 #2 Skrevet 15. desember 2009 Jeg synes du skal ringe jordmor eller føden og spørre,jeg. Det trenger ikke å være noe spesielt,men bedre å ta en telefon for mye enn for lite. Den siste uken har jeg også hatt mye smerter nede på venstre side + høyt oppe på magen på venstre side. Vondt å sette seg,reise seg og snu seg i senga spesielt... men også noe når jeg går. Jordmor kom frem til at bebisen mest sannsynlig belaster nesten bare høyre side,fordi det er den den liker best å ligge (morkaka sitter på venstre side,så det er kanskje dårligere plass der? Derfor blir jeg "sliten" i magen. Jeg har også en kjempeaktiv baby,det er deilig å kjenne masse spark når man går med litt bekymringer her og der ellers.... men ta en telefon du,det ville jeg ha gjort:)
konrad sin mamma Skrevet 16. desember 2009 #3 Skrevet 16. desember 2009 det kan ha forbindelse med forstoppelse i og med at tarmene å alt det der ligger på venstre side...hakke peiling selv, men JM fortalte meg det når jeg selv var plaget med det! når jeg får ont på venstre side er det gjerne fordøyelsen som kverulerer eller luft i magen:) men er vel best å sjekke med JM uansett!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå