LitenGuttIVente<3 Skrevet 15. desember 2009 #1 Skrevet 15. desember 2009 Mini er 1 år om to uker. Når begynte dere og tilvenne med vanlig melk? og hvordan? blande mme og melk?? litt til hvert måltid og hvor mye i starten??
Glad_mor_85 Skrevet 15. desember 2009 #2 Skrevet 15. desember 2009 begynte å gi litt vanlig melk ved siden av brød, grøt osv istedet for morsmelkerstatning når han var 11-12 mnd. Fikk fortsatt på flaske, men litt hver dag, blir gjerne mye løs mage i starten da, spesielt om man går over for fort Han er 13 mnd nå, og gir fortsatt en liten boks med mme hver dag, men han har fint vent seg til melk nå, så kan gjerne slutte og
LitenGuttIVente<3 Skrevet 16. desember 2009 Forfatter #3 Skrevet 16. desember 2009 Takk for svar! Tenkte også å begynne litt smått, ved siden av måltid. Å fortsette og gi erstatning til legging på formiddagen, og kveld. Men vil ikke begynne for tidlig med tanke på melkeallergi osv. Noen blander halvt om halvt med melk og mme, er det lurt ???
barney Skrevet 16. desember 2009 #4 Skrevet 16. desember 2009 Jeg har blandet 50/50 mme og melk til mine barn, gjorde det i nærmere 2 uker før jeg gikk bare over til vanlig melk! Begynnte med det når de begge var 12 mnd!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå