grysom Knut-Elias og lillebror Skrevet 15. desember 2009 #1 Skrevet 15. desember 2009 har akkurat vært på første kontroll hoss legen.. 14 fullgåtte uker.. har begynt på uke 15.. men han ville verken høre etter hjertelyd eller sjekke symfysemålet.. de ville han ikke sjekke før i uke 24.. så da hørte jeg etter den når jeg kom hjem, klar å fin var den .. da sparka bebisen sånn at d spraka skikkelig i dopleren og dopleren hoppa litt.. lilleøss som sat ved siden av meg skatt litt <3 har jo kjent liv men at bebisen kunne sparle SÅ hardt så tidlig var en overaskelse.. nå har jeg fremovervendt livmor å derfor så kjenner jeg ting ekstra godt men helledussan så deilig:)
Vårspire-2010 Skrevet 15. desember 2009 #2 Skrevet 15. desember 2009 hei! helgriiis! Selv ligger jeg hele tiden og prøve å kjenne etter, men kjenner ingenting enda uke ca 16. Gleder meg sånn
grysom Knut-Elias og lillebror Skrevet 15. desember 2009 Forfatter #3 Skrevet 15. desember 2009 huff ser at jeg var så gira at jeg ikke klarte å skrive skikkelig en gang senere i dag la mannen min hode sitt på magen min og da spraket lille sånn at mannen min kjente et lite dult <3
GuttemammaTilTo Skrevet 15. desember 2009 #4 Skrevet 15. desember 2009 så fantastisk grysom!! kos dere en hel haug!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå