Anonym bruker Skrevet 15. desember 2009 #1 Skrevet 15. desember 2009 Det begynte i sv skapet. Syk hele forbanna tiden, sykemldt og innlagt på sykehus. Så når babyen endelig ville ut så gikk det også galt.. så det endte med keisersnitt i full fart.. Det tok en stund å komme seg.. Så ble babyen syk og vi hadde noen tøffe mnd på sykehuset igjen.. Så begynte jeg å bli syk! Hadde det ikke vært nok!? Det var infeksjoner, blødninger, undersøkelser, smerter, magesår og nå har ryggen min slått seg helt vrang Har en skade i ryggen som ikke har tålt sv skapene.. Jeg føler de siste årene har vært et smertehelvete og at vi har hatt nok!! I dag fikk jeg beskjed av legen min at jeg heller ikke kan få flere barn.. dette blir bare verre og verre Føler at når jeg snakker med andre om dette så legger jeg en demper på det for jeg er ikke ute etter å få sympati eller noe.. Men egentlig innerst inne så holder jeg på å klikke!! Dagene mens barn og mann er avsted på jobb, barnehage og skole så ligger jeg her med smerter og føler livet bare raser forbi meg og jeg ikke er med på det.. Det er trist, jævlig trist!! Jeg har bare lyst på helsa mi og kunne fungere som mamma, venninne, kjæreste og arbeidstaker.. har bare lyst til å gå å legge meg og at tiden skal stå stille til jeg blir god så jeg slipper å gå glipp av alt og bare være en ekstra belastning for alle..
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2009 #3 Skrevet 15. desember 2009 En får ikke mer enn man tåler, sies det.. Du får bare tenke på det som kunne ha vert verre - ingen barn i det hele, barn skadet for livet osv. God bedring til deg:)
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2009 #4 Skrevet 15. desember 2009 høres helt jævlig ut,mildt sagt! har du prøvd alternativ behandling for noen av plagene dine?
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2009 #5 Skrevet 15. desember 2009 Takk til dere Det er sant og prøver å tenke slik men det er litt vanskelig på tøffe dager.. Å jeg er heldig som har to nydelige barn, en fantastisk mann og familie! De er bare ikke like heldige..
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2009 #6 Skrevet 15. desember 2009 "En får ikke mer enn man tåler", hadde noen sagt det til meg hvis jeg var i din situasjon, hadde jeg lappa til vedkommende. Noe så bibelsk og arrogant. Nok om det, jeg får voldsom sympati med deg her, dette høres jo helt forferdelig ut. Som noen sier her, har du prøvd alternativ medisin? Sender masse varme tanker!
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2009 #7 Skrevet 15. desember 2009 Hei! Huff - trist å høre at livet er så hardt mot deg.. Men du må huske å fokusere på det gode! Du har to barn .. det er jo fantastisk .. Ikke alle som har det .. Sender deg en STOR varm & god klem! Ønsker deg all lykke i fremtiden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå