Anonym bruker Skrevet 15. desember 2009 #1 Skrevet 15. desember 2009 Det er endel av disse innleggene der folk blåser ut litt frustrasjon. Eller dem som er lei seg og trenger å få det ut.. Jeg kan skjønne at folk må lette på trykket og få ut litt damp, jeg kan skjønne at det kan være godt å være anonym og bare få ut alt man har på hjertet uten å ha et spørsmål.. Hva mener dere?
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2009 #2 Skrevet 15. desember 2009 Syens det er helt greit at folk letter på trykket her inne, det er bedre å få sluppet ut litt steam her enn å ta det på hjemmebane, i butikken, hos svigermor, eller ut over en uskyldig kassadama, fotgjenger, bilfører osv..
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2009 #3 Skrevet 15. desember 2009 Synes de innleggene er mest underholdende. Julelister, middagslister og idag var barnet mitt såååå flnik er bare kjedelig.
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2009 #4 Skrevet 15. desember 2009 Greit å ha en plass og få ut litt frustrasjon, gjør det selv innimellom.. Greit å kunne lufte tankene for noen som ikke vet hvem en er av og til.
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2009 #5 Skrevet 15. desember 2009 syns at folk kan skrive hva de vil. forstår ikke folk som må åpne innlegg de ser i overskriften ikke interesserer. eller kommentere bare for å hetse. hopp over det som ikke passer deg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå