Gjest Skrevet 15. desember 2009 #1 Skrevet 15. desember 2009 Jeg har: *Kjørt for fort (mange ganger dessverre) *Sneket meg inn på utesteder med falsk leg, når jeg var under 18 år altså *Stjålet småting 2 ganger i butikker når jeg var ungdom *Parkert ulovlig og håpet jeg ikke ble tatt *Urinert, og kastet opp, på offentlig eiendom (*flau fortsatt*) Er vel egentlig ganske normal... ;-)
Gulosten™ Skrevet 15. desember 2009 #3 Skrevet 15. desember 2009 Kjørt for fort ja. Mange ganger. Uff. Og parkeringsbot?? 3 ganger bare i høst... :S Naska som bare det da jeg var liten... Ikke klær, men småting. Litt sånn småklepto. Kasta opp på bussentralen, med hodet ut av en taxi - med sjefen i baksetet. Det var på vei hjem fra sommeravslutning med jobben, jeg jobbet i barnehage.... Ikke stolt!!
Gjest Skrevet 15. desember 2009 #4 Skrevet 15. desember 2009 Det samme som deg + sikkert litt mer småting som er glemt : )
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 15. desember 2009 #5 Skrevet 15. desember 2009 Kjørt for fort Stjålet tyggis da jeg var i 10årsaldern Parkert uten å betale og håpet jeg ikke ble oppdaget siden jeg bare skulle kjøpe et brød og jeg ikke hadde småpenger med Snakket i mobil uten handsfree, men det har jeg sluttet med (i motsetning til å kjøre for fort på motorveien) siden jeg merker hvor utrolig dårlig konsentrasjon jeg da har om kjøringen
Rampongi Skrevet 15. desember 2009 #6 Skrevet 15. desember 2009 Samme som Alva, men kun en snask og ikke noe oppkast
Gjest Skrevet 15. desember 2009 #7 Skrevet 15. desember 2009 Hatt sex på et offentlig sted - og til sjenanse for andre... :-o
Storesmurf+Lillesmurfene Skrevet 15. desember 2009 #8 Skrevet 15. desember 2009 stjelt en solbrille da jeg var russ, fikk bot.... angrer meg masse...
Bettybu Skrevet 15. desember 2009 #9 Skrevet 15. desember 2009 Smuglet!! Og blitt tatt en gang, med ca 2 l CIDER for mye... 13. desember 2000!! (Har kun hatt med for mye vin!!)
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 15. desember 2009 #11 Skrevet 15. desember 2009 jeg har iallefall hatt sex på offentlig sted.. hahaha! De andre tingene for være hemmelig. ;p
minni08 ♥ Skrevet 15. desember 2009 #12 Skrevet 15. desember 2009 -Kjørt for fort - prata i mobilen under kjøring - kjørt på rødt lys - parkert ulovlig - nasket - smuglet - solgt alkohol under bordet på en mcklubb! hehe..er jo reine banditten jo:) Heldigvis kun fartsgrensen som av og til brytes nå. det er sikkert en mengde andre småting som man ikke tenker over og som man gjør.
Gjest Skrevet 15. desember 2009 #13 Skrevet 15. desember 2009 Alt du har gjort, med unntak av nasking på butikk. Har til gjengjeld stjålet dynamitt som jeg igjen solgte. Ble også grundig tatt;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå