Anonym bruker Skrevet 15. desember 2009 #1 Skrevet 15. desember 2009 lurer siden jeg har hatt min første pergokur denne mnd og har hatt mye mer symptomer på ALT, både EL-smerter, EL-slim, mensmurringer, ømme bryst osv... er ca 9 dg før ikm.
Tweak Skrevet 15. desember 2009 #3 Skrevet 15. desember 2009 Det høres veldig typisk ut! En kan få masse bivirkninger av pergo, men det behøver ikke bety noe i forhold til om det har klaffet eller ikke... Jeg var kjempekvalm fra el til ikm i en pergosyklus mens en venninne er svimmel og kvalm fra kur til el. En kan visst få pms fra helvete av pergo også, bare les i bruksanvisningen! Med meg f.eks. så stoppet kvalmen ved ikm selv om jeg var gravid :-) Håper det ble full klaff med dere! :-)
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2009 #4 Skrevet 15. desember 2009 Ja. Jeg har tatt 5 dobble pergokurer, og har hatt alle symtomer hver gang... Når jeg endelig ble gravid, ble jeg KJEMPESYK! Pergo er sterke greier. Men det funker! LYkke til =)
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2009 #5 Skrevet 15. desember 2009 takk alle sammen lurte bare på om jeg måtte forvente alt dette...? er jo ikke nødvendigvis sånn typisk gravidsymptomer, men masse teite ubehag som ellers er mye mindre fremtredende... håper det klaffer jeg også. Pergotime er en tablettkur man får for å fremme eggløsning for oss som sliter litt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå