mammasnart90 Skrevet 15. desember 2009 #1 Skrevet 15. desember 2009 Jeg er nå hjemme alene og fant akkurat favorittbuksa til min kjære, full i sagemask og dritt og jeg lurer på om jeg skal forbarme meg over den å vaske den, eller om jeg skal "ta steget" og gjøre som hele hans familie har tigget meg om; å kaste den. Den er virkelig stygg, jeg har aldri sett styggere, men det er TROSS ALT favorittbuksa hans. Den er i grønt, plysjkosestoff, alt for liten til ham, full i olje og limflekker, hans stakkars bestemor har prøvd å reparere de 100 hullene i den med dongerilapper... til og med kompisene kommenterer på den.... get the picture?? Så hva syns dere... er det overgrep å kaste buksa, eller gjør jeg han en stor tjeneste? (har dessuten angst for at han skal dukke opp på fødestua i den )
Marita81*Overtid..... Igjeeeen Skrevet 15. desember 2009 #2 Skrevet 15. desember 2009 Favorittbuksa ?? Nei- den kaster man ikke. (punktum.) ....
CottenCandy♥Butterscotch Skrevet 15. desember 2009 #3 Skrevet 15. desember 2009 Haha, syns jeg ser den buksa Vet ikke om jeg hadde turt jeg å kaste den jeg.. Kanskje du kan gjemme den et sted? Og tilfeldigvis finne en ny "lignende" bukse på handletur ikke lenge etterpå?
SpongeBob Skrevet 15. desember 2009 #5 Skrevet 15. desember 2009 Ram den inn. Kjøp en diger plakatramme, ha buksa i den og heng den på veggen i et rom ikke alle kommer inn i. Så beholder han den, og du slipper å se ham i den. Antakelig skjønner han humoren!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå