Gå til innhold

Sterke mensensmerter, uke 39 i dag, noen andre?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Begynte på søndag. Varer et par timer , deretter pause på et par timer. Vondt i mage og rygg. Noen med erfaring? Er dette "bare" modning og varer ukesvis,dvs maks 3 uker cirka fra nå , eller kan det bety at fødselen nærmer seg raskere enn det?

Har ikke hatt noen plager frem til nå, så dette kom litt overraskende:-/Ikke vant med å bli handlingslammet pga graviditeten, men nå orker jeg jo plutselig ingenting:-/ greit å bli vant med smertene da;-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er i uke 38+2 og har som deg de siste dagene hatt menssmerter i nedre del av mage og rygg. I forrige uke var jeg hos legen og fikk da vite at leukocyttene(?) lå på +4. Så urinen ble sendt til dyrkning. Skal til legen i morgen for å høre om det kan være uvi.

Kan være noe sånt med deg også, eller bare modning som du sier, du er jo like rundt termin.

Skrevet

Jeg har hatt det sånn siden begynnelsen av november, og tenkte (og fikk høre av 'alle') at da nærmer det seg nok fødsel, hun kommer sikkert litt før termin!

Hadde termin i går, fremdeles like gravid.

Det er nok 'bare' modning.

Synes ikke det høres ut som uvi heller, når jeg har hatt det har iallefall smertene vært litt mer sammlet på ett sted, som stikking i urinrøret og blæren.

Skrevet

Hadde häpet det betydde at fødsel nærmet seg;-). ( som i nær fremtid)

Jaja, er jo fortsatt en uke til termin:-)

Og kynnere, de varer vel ikke så lenge som de klassiske mensensmertene?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...