mamma >to gull Skrevet 15. desember 2009 #1 Skrevet 15. desember 2009 Vi vurderer kjøpe Bergans dunjakke til gutten vår på snart 3 år. Kjøper den litt stor og broren kan arve, men den er jo litt dyr. Hvilke andre vinterjakker er gode og varme?
Nette-mor Skrevet 15. desember 2009 #2 Skrevet 15. desember 2009 gutta mine har vinterjakker fra POP, de er passe tykke,samt at det går ann å feste fleece jakker inni om det er veldig kaldt. veldig fornøyd. storegutt har fra i fjor( mørk blå) mens lillebror har arvet storebror ( mosegrønn) som er helt like fin. liker igså Fix sine, veldig like egentlig. har kjøpt frakker til jul da, i grå ull......
mamma >to gull Skrevet 15. desember 2009 Forfatter #3 Skrevet 15. desember 2009 Men de fra POP er de varme da, eller er de sånn at du må kle på godt under?
junior&vesl@ Skrevet 15. desember 2009 #4 Skrevet 15. desember 2009 Dunjakka til Ticket to Heaven. Veldig fornøyd
ALIICE Skrevet 15. desember 2009 #5 Skrevet 15. desember 2009 Har Bergans dunjakke til min 4åring. Har tidligere hatt både bennetton sine og ticket, men bergans er uten tvil den beste. Den har så innmari fin passform, og går litt under rumpa. Har også pop sin skalljakke, men den krever noe skikkelig varmt under som en litt tykk ulljakke eller fleece. Men den er helt glimrende til overgangsvær. Ikke noe er så deilig som en skikkelig dunjakke når du skal ut en kald morning:0)
Mrs. Bouquet Skrevet 15. desember 2009 #6 Skrevet 15. desember 2009 Min 1 åring har polarnopyret og mini a ture vinterjakker.
kråke76 Skrevet 15. desember 2009 #7 Skrevet 15. desember 2009 Hvor har du kjøpt frakker?? Syns det er så vanskelig å finne pen jakke til gutt!!
Ksenia & Anjem Skrevet 15. desember 2009 #8 Skrevet 15. desember 2009 brun dunjakke fra HM til 349kr,- Kjempefin
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå