Anonym bruker Skrevet 15. desember 2009 #1 Skrevet 15. desember 2009 Jeg er gravid i uke 20, og magen har vært hard nederst de siste ukene.. Under navlen. Nå er den skikkelig myk.. Og jeg som er førstegangs blir jo selvsagt bekymret.. Er dette vanlig? Eller noen som vet grunnen? Før kjente jeg livmoren, nå gjør jeg ikke det, er jo så mykt, har heller ikke lagt på meg.
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2009 #2 Skrevet 15. desember 2009 Livmoren din har vel flyttet seg et godt stykke oppover nå, vil jeg tro...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå