babymaker med 2 små jenter! Skrevet 15. desember 2009 #1 Skrevet 15. desember 2009 tenkte å kjøpe en dvd hver til tante ungene mine som ekstra gave. De er 5 og 6 år gamle. Noen tips på hva man bør kjøpe da? Vet liksom ikke helt hva som er "inn" nå jeg.
veldig fødeklar Skrevet 15. desember 2009 #2 Skrevet 15. desember 2009 Istid 1,2,3, Madagaskarfilmene, Star wars the clone wars, Bolt. Disse er i vertfall populære hjemme hos oss. Vi har to gutter på 5,5 og 2.5 år
Marita81*Overtid..... Igjeeeen Skrevet 15. desember 2009 #3 Skrevet 15. desember 2009 Til dyreglade har du jo også Snowbuddies- datteren min elsker den;) Ellers er det gutter kommer jo g-gjengen nå- tror den er kul (ikke det at jenter ikke kan se den da ) hehe... Dra på Elkjøp å se- de er somregel bra på utvalg og pris
Nordlandnøtta Skrevet 15. desember 2009 #4 Skrevet 15. desember 2009 For ikke å glemme Is-tid filmene..dem er kjempegøy, spesielt den siste (nr 3) Ja,Santa-buddies er helt fantastisk film..
mamma til tre nydelige jenter Skrevet 15. desember 2009 #5 Skrevet 15. desember 2009 er det jenter så anbefaler jeg charlie og lola, dora, astrid lindgren filmene, mormor og de 8 ungene kjempe hit her i huset her er ikke disneyfilmene noe særlig... gutter har jeg ikke greie på
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå