Anonym bruker Skrevet 15. desember 2009 #1 Skrevet 15. desember 2009 Hei jenter!! Jeg og min kjære har vert sammen i litt over 2 år og har en unge sammen som er 15 mnd. Den siste tiden har vert veldig tung mye som har skjedd. Har blant annet tatt abort sist uke pga forsjeligge årsaker jeg ikke trenger og nevne. Men for ei ukes tid siden så holdt samboeren min rundt meg når vi la oss og jeg rundt han men de siste dagene etter aborten har han ikke gjort det, og når jeg har prøvd og holde rundt han skyver han meg vekk. Vet ikke om det er bevisst men.Kan det ha med at jeg blør ganske mye, og han synes det er litt ekkelt, eller hvis han holder rundt meg evt jeg holder rundt han så kan han bli "tent" eller Hva kan det bety? Jeg føler jeg gjør alt her hjemme av husarbeid i tilegg tar mest ansvar for ungen vår. Han er flink og leverer/henter hun i bhg hver dag, pga han går sykemeldt og jeg har ikke billappen, men det skulle vel bare mangle at han gjorde det da? Men jeg må legge ved det at når jeg spørr om han kan gjøre noe feks vaske,støvsuge, ta ut av oppvaskmaskinen og slikt så gjør han det. Er ikke alle menn som er slik heller. Jeg føler jeg har godt inn i en "depresjon" og føler meg så lite verdsatt for tiden. Ikke bra det heller.
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2009 #2 Skrevet 15. desember 2009 Greier dere å snakke sammen? Livet går opp og ned, og man skal jo prøve å holde sammen i både gode og onde dager. Hvis dere greier å snakke sammen om hvordan dere har det, kan denne tiden føre dere nærmere hverandre og styrke forholdet deres. Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2009 #3 Skrevet 15. desember 2009 Om dere allerede hadde det så dårlig sammen at dere ikke kunne få barnet som var på vei, så blir det jo ikke bedre av en abort...
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2009 #4 Skrevet 15. desember 2009 Hei hei. Ja vi klarer å snakke sammen, og jeg sendte han en sms og skrev at jeg var litt lei meg at jeg føler du ikke elsker meg på samme måte lenger. for en ukes tid si holdt du rundt meg når vi la oss, nå når jeg prøver og ta hånda rundt deg ,skyver du meg bare vekk. så fikk jeg melding tilbake jeg elsker deg mer enn noen gang jenta mi. Godt og høre det da, men mener han det? Vi tok ikke abort pga vi har det dårlig sammen vi tok abort pga jeg hadde en traumatisk fødsel med dattera mi som ble født 2 mnd før tiden, og hun er bare 15 mnd, i tilegg økonomiske situasjon, og diverse. jeg var ikke klar for å gå gravid så tidlig igjen blant annet.
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2009 #5 Skrevet 15. desember 2009 Han sørger kanskje over det barnet som ikke ble noe av? Menn er ikke flinke til å snakke, så kan godt være at det er derfor han stenger deg ute. Spør han hva han tenker på..
PAVEEL Skrevet 15. desember 2009 #6 Skrevet 15. desember 2009 Nå nei, tror nok han elsker deg ja;) Husk at dere begge måtte gå gjennom dette vettu, og kanskje på to forskjellige måter. Og ikke føl deg ekkel pga aborten, når barnet ditt kun er 15 mnder og du har en traumatisk opplevelse fra sist fødsel så er det ikke så rart at dere valgte det sånn. Gi dere selv litt tid til å sørge litt, og så skal du se at dere kommer styrket ut av dette:) Og jeg er sikker på at mannen din kommer til å holde rundt deg i kveld. NYT kjærligheten:D
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2009 #7 Skrevet 15. desember 2009 Dette er helt normalt i et forhold, og det er ikke noen grunn for at det skal bli slutt. Men for at dere ikke skal være av de 50 % som ikke forblir sammen må dere snakke med hverandre. Både det som plager dere og det som er postivt. Å snakke sammen, og tillate hverandre å si både negative og positive ting uten å snakke om å gjøre det slutt osv. er nøkkelen. Dessuten må dere hele tiden gi og ta på den måten at dere hele tiden gjør ting som forbedrer forholdet, altså at om du ønsker han skal ta mer av husarbeidet og gi deg mer nærhet så sier du det. Han ønsker sikkert noe ligende av deg, feks at du bærer ut søpla oftere og gir han øl til fredagspizzen, hehe. Snakk sammen jevnlig!
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2009 #8 Skrevet 15. desember 2009 Gi hverandre tid! Dere reagerer nok på ulike måter på det som har skjedd, men ut fra det du skriver er det ingenting som tilsier at det er på vei til å ryke, nei. Det fins glade dager og det fins tunge dager. Dette er nok tunge dager for dere, men det er jeg sikker på at dere kommer dere gjennom. Mange trøsteklemmer fra Vestlandet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå