Linnea82 Skrevet 15. desember 2009 #1 Skrevet 15. desember 2009 Har temin 22 des, så håper jeg går kraftig over slik at det rekker å bli januar:) Har heller ingen svangerskapsplager, så for min del kan jeg godt gå gravid lenge, skrekken er jo å føde 24, 25 eller 26...
Let's hear it for the boys! Skrevet 15. desember 2009 #2 Skrevet 15. desember 2009 Ja! Eller, nei. Hehe. Har termin 1. januar, så trenger ikke gå lenger enn til termindato I ditt tilfelle hadde jeg nok håpet på overtid, ja.
Lola2016 Skrevet 15. desember 2009 #3 Skrevet 15. desember 2009 Jeg har termin 23/12 og har vært til vurdering for igangsetting. I går ga hun meg time på sykehuset 23/12 for evt ta en vurdering. Jeg er nok mer lei enn deg nå og vi er jo begge inn i uke 40 idag... Men jeg ba legen pent om å ikke sette meg igang 23/12!! Hvis det skjer naturlig, så skjer det! Men vil jo ikke at noen skal klaffe julaften med fødselen!! så nå som det nærmer seg jul har jeg prøvd å sove i 10 timer hver natt. Sluttet å jobbe, ikke stresset og tatt det helt piano.. For innerst inne( selv om kroppen er lei) vil hodet mitt passere januar:) men tror det kan være et mønster i familien! Se på mor, mormor og søsken. Alle mine gikk 7-15 dager over.... Uansett, blir en prøvelse! Syntes julaften er stressende så håper IKKE det setter igang noe! Når jeg 23/12 kan jeg vel klare å vente 8 dager:)
ღMaritpusenღ Skrevet 15. desember 2009 #4 Skrevet 15. desember 2009 Jeg har termin 31 desember, så hadde egentlig et håp om å gå over tiden, slik at det iallefall ble 1 januar.. Plages ganske mye med bekkenløsning, søvnproblemer og ellers en del annen dritt så jeg begynner å bli mektig lei nå.. For min del må han bare komme NÅ - så er litt splittet. Håper iallefall at enten skjer det FØR jul, ellers håper jeg han venter til tidligst 1 januar. Romjul på sykehuset frister ikke.. For min del tror jeg den verste skrekken er nyttårsaften klokka 23.55 eller noe i den dur.. :S ;p
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå