Anonym bruker Skrevet 15. desember 2009 #3 Skrevet 15. desember 2009 Burka Tiara Turban Caps Nisselue Hårbånd Pannebånd Flosshatt Damehatt Sydvest Hette Sykepleier-hette, sånn som de hadde i gamledager, veldig fin Kokkelue Kaptein-lue Emil-mysse Skinnlue Heksehatt Ulvang-lue Osv osv, maaange muligheter
Tidemann Skrevet 15. desember 2009 #4 Skrevet 15. desember 2009 jeg tenkte også flosshatt med det samme jeg så overskriften;)
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2009 #5 Skrevet 15. desember 2009 Så nettopp i et blad at på H&M så har de sånne svarte små cocktailhatter med litt fjær og stæsj, kanskje det kunne vært noe?
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2009 #6 Skrevet 15. desember 2009 Har de det? Hørtes kult ut! Har ikke flosshatt, og tror ikke jeg vil bruke mye penger på noe jeg garantert ikke vil bruke igjen. Sjekker ut H&M! Takk:)
Dunder Skrevet 15. desember 2009 #7 Skrevet 15. desember 2009 Kan du ikke ta på deg en hijab? Tror jeg ville benyttet anledningen, bare for å oppleve hvordan det føles.
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2009 #8 Skrevet 15. desember 2009 Det har jeg allerede forsøkt. Vi hadde en oppgave på skolen for lenge siden om hvordan klær eller stil sender ut signaler. Jeg gikk meg burka en hel dag på et senter i drammen, og skal si det det ikke føltes godt. Så mange blikk, og mennesker som prater til deg som du er tilbakestående. Så no more burka! HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå