Gå til innhold

Skal tel jm kontroll i dag.


Anbefalte innlegg

Skrevet

Blir spennenede å høre hva hun sier.

Skal lage meg en liste over litt sprøsmål før jeg drar dit.

Er ikke første gang jeg skal dit,men er kommen såpass langt nu i sv skap at det er jo saker og ting man er begynt å lure på.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da har jeg vært til kontroll.

Fikk snakket lenge med jordmora og det var litt godt å få lettet på alt man hadde på hjertet.

Lillegutt vokser seg stor og fin,men han er litt under streket.

Jordmora sa at hodet hadde festet seg at han lå i startgropen nu.

Hadde nu åsså noen tak mens æ lå der,så hun fikk nu kjent på dem åsså.

Så fikk vi nu hørt på den herlige hjertelyden som alltid får en tel å smile.

 

Så kan nok hende at vi får et lite barn i julegave :0)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...