nordlyset Skrevet 15. desember 2009 #1 Skrevet 15. desember 2009 Blir spennenede å høre hva hun sier. Skal lage meg en liste over litt sprøsmål før jeg drar dit. Er ikke første gang jeg skal dit,men er kommen såpass langt nu i sv skap at det er jo saker og ting man er begynt å lure på.
nordlyset Skrevet 15. desember 2009 Forfatter #2 Skrevet 15. desember 2009 Da har jeg vært til kontroll. Fikk snakket lenge med jordmora og det var litt godt å få lettet på alt man hadde på hjertet. Lillegutt vokser seg stor og fin,men han er litt under streket. Jordmora sa at hodet hadde festet seg at han lå i startgropen nu. Hadde nu åsså noen tak mens æ lå der,så hun fikk nu kjent på dem åsså. Så fikk vi nu hørt på den herlige hjertelyden som alltid får en tel å smile. Så kan nok hende at vi får et lite barn i julegave :0)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå