Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hugsar frå tidlegare at det var så populært å bli spådd her inne. Så no lurer eg på om noken kan "finne ut" om eg er gravid eller ikkje...

Trur det er litt tidleg å ta ein test endå (kanskje til helga).

 

Har begynt å kjenne igjen somme symptom frå sist svangerskap, som trøttheit, oppblåst på morgonane, auka dobehov, hormon? skikkelege hummørsvingingar i allefall. Og i dag begynte eg å gråte av at eg ikkje forstod eit reknestykke..:P

Men, alle dissa tinga kan jo forklarast med andre ting; pms, forandring i matvanar, lite søvn, mørketid osv,osv...

 

Eg vil ynskjer ein ny graviditet velkomen, er skikkeleg babysjuk,men min sambuar er nok ikkje like positiv om det skulle skje no. Har ikkje planlagt noken ny unge endå.

 

Men, tilbake til spørsmålet: er det noken som kan spå meg? Vær så snill?:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Prøvar ein gong til, for å sjå om et er noken som kan spå er i dag...Det hadde vore veldig fint:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...