Gå til innhold

Tirsdag er vaskedag

Anbefalte innlegg

Skrevet

Antonio Orozco med "Devuelveme la vida" (kan youtubes) synger høyt i gata, det beste er at det er den versjonen der han synger helt alene, og jeg benytter meg derved av sjansen til å synge andrestemmen i duett med ham.

♥Antonio og Patetica♥

Dette er litt romantisk. Vinden har gitt seg, sola skinner og det lukter spansk grønnsåpe (den er rød).

Her skal det skures.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

da blir det vel strengt tatt rødsåpe? - det er det noe julete over :)

jeg har feber og tenker at det passer dårlig. du burde i grunn vaske litt her også. for det ser ikke ut!

Skrevet

Feber, Mjau over boka - jeg syns du burde få slippe eksamen.

Du kan komme hit og hjelpe meg med vasking i stedet.

Om ikke så lenge kommer det to sikkerhetsvakt-og-alarm-menn hit for å hente noen logogreier vi har sydd, de er som ut av Men in Black, med beinharde kropper, glattbarberte ansikter og solbriller. De parkerer alltid rett ovenfor her og kommer ut av bilen med stil mens de elegant trykker på låseknappen, svipp, blink-blink, kommer inn hit og bikker litt på solbrillene mens de hilser.

Skrevet

Los men in blacks kaller vi damene her dem for, men det veit jo ikke de.

Skrevet

hehe... i grunn så har jeg mer lyst på eksamen en de mennene der ut i hva det du forteller.

jeg skal på den eksamnen i morgen! for jeg skal ha juleferie klokka 14.01,,, hehe

Skrevet

De er veldig høflige da. Og sånn "Jada jenta, jeg veit at jeg er kjekk".

Han ene ligner ganske mye på han som spiller trommer i David Gilmours Meltdown konsert, der der hvor Caroline Dale spiller cello, tror den er fra 2002. (har ikke jutjube her så jeg kan ikke finne den og vise deg..)

Skrevet

Masse lykke til i morgen!

Er det helt juleferie etter den?

Skrevet

høflig er bra :) jeg vet jeg kjekk er ikke bra... hehe

når du kommer deg hjem til youtuben så må du komme traskende med en link syns jeg!

i morgen klokken 14.01 er jeg en fri kvinne og kan gjøre som jeg vil :D:D:D

akkurat nå leser jeg om motkulturene og tenker at det, valgkanalen, begrepet makt, begrepet borger og bruker og weber og NPM er ting det er helt ok å komme opp i. men et par andre ting har jeg ikke helt forstått meg på, men jeg kan nok gulpe opp det som står i boken :P

tror i morgen skal gå ok, jeg har satt på en varmeovn til og leser under dyna så feberen merkes ikke så godt nå...hihi..

når blir du fri?

Skrevet

Antageligvis innen neste uke. I dag har jeg telefonert rundt og sagt ifra til folk som skal hente ting at vi stenger neste uke. Det er liksom ikke så mye folk her nede ved stranda nå.

Den i byen er åpen da men der er jo ikke jeg! *yey*

Jeg skal vise deg hvilken trommis jeg mener når jeg er hjemme. Den konserten er forresten en av de beste.

Får håpe du kommer opp i det du kan alt om!

Skrevet

jeg tror du må sende meg en link med han levende. for bilder og meg funker særdeles dårlig. svært kjeldent noen ser bra ut på den måten.

neste uke blir bra! du fortjener litt ferie du også :)

det håper jaggu jeg også. nå skal jeg spise ost og kjeks og drikke cola. det må vel hjelpe på feberen?

Skrevet

Nå ble jeg sulten, -IGJEN.

Faen jeg er alltid sulten, er det mulig.

Cola hjelper på alt.

Jeg husker ikke hva han trommemannen heter.. Det er Caroline Dale på chello, Nigel på gitar, han med kontrabassen er fra Colombia men jeg husker ikke navnet hans heller. Guri nå er det dårlig med meg her..

Skrevet

om du har lyst til å bli mindre sulten anbefaller jeg "pinlige sykdommer" på nrk.no... iiiiiik

Skrevet

Nystekt ciabatta er digg!

Skrevet

hehee... jepp! og den serien er vanvittig ekkel!

Skrevet

Heterorompa,

her er litt av trommisen jeg snakka om.

Sikkerhetskisen ligner ganske mye, bare med 25 kg. mer muskler og "jeg er tøff"-uttrykk.

Sangen anbefales forresten, og du ser Caroline Dale i sitt ess.

Jeg er forelska i Gilmour, sånn om noen ikke visste det.

Skrevet

-sa kua, og glemte linken.

Skrevet

Her ser du ham bedre:

Gjest cunning stunts
Skrevet

Høres faktisk veldig koselig ut, selv om det ikke er samme type julestemning som her, hvor nysnøen glitrer rundt horelysene i hekken.

Skrevet

Tøysegutta i nabohuset har verdens mest perfekte julepyntede hjem og de lar ofte det digre vinduet fra gulv til tak som vender mot oss stå åpent så jeg kan sukke og få lyst til å kjenne julestemning.

For å få ekte hjertevarmende julestemning må jeg ha:

-Den gamle tegnefilmen om han gutten som våkner på natta og ser snømannen ute, går ut til ham og sammen flyr de avsted og ser pingviner, kjører motorsykker og flyr over landsbyen om natta mens det snør.

Veit dere hvilken film jeg mener? Noen som finner den for meg?

-Julespillet, noe jeg har spilt ekstremt lite i år.

-Kanelte og pepperkaker.

-En morsom engelsk sang de alltid spiller på Talk Radio Europe i jula (som jeg elsker høyt og hører på så ofte jeg kan, det er for utlendinger her i Spania og jeg digger dem)

Gjest cunning stunts
Skrevet

The Snowman, Raymond Briggs (forfatter av boka)? Veldig nydelig!

Skrevet

Ja det var den!!

Tusen takk :-D

Den minner meg om da jeg var mindre og det var jul..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...