Gjest Skrevet 15. desember 2009 #1 Skrevet 15. desember 2009 Har ikke handlet barnetøy på januarsalg før så trenger litt tips:-) Tenkte at jeg skulle være tidlig ute på januarsalget og handle vinterdress og utstyr til gutten min som han kan bruke til neste år. Men hvem pleier å ha salg på det? Har lyst på ticket, lego eller Reima dress. Mest ticket egentlig:-) Han bruker 92 - 98 nå (er 1 1/2 år), holder det da med 98 til neste vinter? Hvor mye pleier de å sette ned dressene, og hvilke butikker ville dere sjekket ut?
flypapir Skrevet 15. desember 2009 #2 Skrevet 15. desember 2009 Jeg kjøpte t2h dress til jenta mi på januarsalget i januar hvertfall. Fikk vel en 30%avslag og var veldig fornøyd (helt til venninna mi kjøpte samme dressen, i samme butikken til 50% noen mnd senere).. Ang størrelse, så ville jeg prøvd dressen og sett hvor stor den var på nå. T2h dressene er jo ganske romslige.... De fleste barnebutikker har vel salg. Junior her pleier å ha masse bra salg, så jeg hamstrer der hvert år. Gleeeeder meg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå