mer enn bare mor Skrevet 15. desember 2009 #1 Skrevet 15. desember 2009 det er jo så sinnsykt mye folk! Bare stress å svinge seg mellom alle folka med barnevogn.. og står jeg i ro, så begynner lillemann ganske kjapt å sutre - for det er jo ikke noe gøy å ligge i vogn når den står i ro. Skulle jeg prøve å ta lillemann opp fra vogna så blir det hyyylskriking - for lillemann er selvsagt inne i den babyperioden hvor man er skeptisk til mange og ukjente folk. hvorfor begynte jeg ikke før? (dagens sutring )
Mamma83 ♥♀08♂10♥ Skrevet 15. desember 2009 #2 Skrevet 15. desember 2009 Skynd deg ut og vær i butikken når den åpner, skriv en liste over hva du skal ha, og finn ut hvilke butikker du skal innom. Del det evt opp på to eller tre dager. Men, det blir bare værre, så kom deg avgåde!!! Du kan evt ta det når det nærmer seg stengetid, for da kan kanskje pappaen passe mini?
erteposen + 4 Skrevet 15. desember 2009 #3 Skrevet 15. desember 2009 Jeg fikk barnevakt en kveld, som kunne avlaste mannen min tvillingene, og drog på julehandel med en plan. Det meste har jeg kjøpt på nett, men jeg måtte handle en del som ikke når fram til jul. Det gikk kjempe bra!
mer enn bare mor Skrevet 15. desember 2009 Forfatter #4 Skrevet 15. desember 2009 haha, nå tok jeg dere på ordet, og pakket i bilen, laget klart flasker, ordnet meg, osv. Når ungen våkna skiftet jeg bleie og kledde på han.. MEN så oppdaget jeg at han har feber, og måtte da pakke ut av bilen igjen.... ikke kjekt å være ute når det er så kaldt og mini har feber. typisk. hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå