Not me, not now, maybe later.. Skrevet 15. desember 2009 #1 Skrevet 15. desember 2009 Vi skal servere tapas i dåpen og skulle derfor hatt noen tips til gode (og helst lettlagde) retter. Jeg har lagd kjøttboller, vårrruller og pizzasnurrer som jeg har frøset ned, og ellers så tenkte jeg å lage lakseruller, lammelefser, kyllingspyd, spekeskinke og melon, godt brød og aioli. Hva mer bør vi ha på tapasbordet?
Helverine Skrevet 15. desember 2009 #2 Skrevet 15. desember 2009 Intet tapasbord uten spekeskinke synes jeg www.matprat.no har mange tapasoppskrifter.
Hyacinth Bucket Skrevet 15. desember 2009 #3 Skrevet 15. desember 2009 Liker en litt fransk/italiensk vri : En god parmasanost, flere typer oliven, soltørket tomat, og hele ovnstekte amerdinepoteter med skall rullet i olivenolje, hvitløk og plenty med provancekrydder eller timian og en liten dæsj dill og rosmarin. Stekt scampi med chillidip. Mozarella og tomat i skiver sammen med basilikum og balsamico. Ah, nå ble jeg sulten nå!
Mor di! Skrevet 15. desember 2009 #4 Skrevet 15. desember 2009 Vi skal ha i dåp/bryllup: Greske kjøttboller Kyllingvinger med permasanost dadler med bacon lakseruller scampi noen karbonader fylte tomater spekeskinke rundt asparges og permasanost 3 ulike salater foccaiabrød aioli rømmedressing rød pesto tatziki oliven ovnsstekte poteter
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå