Mamman87 Skrevet 15. desember 2009 #1 Skrevet 15. desember 2009 Sønnen min våkna nå, øyet hans hang igjen av masse gult "guff".. Fikk vaska det bort og han åpna øyet, han er litt hoven rundt og rød i øyet. Kan det være øyekatar? Skal de ha noe annnet i tillegg da? Lurer på om det bare er overdrevent masse "søvn" som var der.. Men var da rart han er hoven og rød bare i det ene øye øyet da. Men kan jeg sende han i barnehagen om det er øyekatar? Rekker jo uansett ikke å komme til legen med han før vi må være i barnehagen, så om det er smittsomt bør jeg holde han hjemme. Aldri vært borti dette før
♥♥♥ Skrevet 15. desember 2009 #2 Skrevet 15. desember 2009 er sannsynligvis øyekatarr. barnehagen tar nok ikke barnet i mot før behandling er påbegynt. sånn er det i hvertfall hos oss. øyekatarr er jo innmari smittsomt.
Mamman87 Skrevet 15. desember 2009 Forfatter #3 Skrevet 15. desember 2009 Jeg ringte barnehagen nå og spurte og det var det samme her. Vi fikk time hos legen i morgen, så da får han et par hjemmedager
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå