Gå til innhold

Felles julegave fra Svigers er...

Anbefalte innlegg

Skrevet

en stor sag.

Kjedelig å få sånne gaver eller helt greit :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis det var noe vi trengte, eller gubben ønska seg det veldig, så e det nå greit nok det :) Så lenge min kjære hadde blitt glad og lykkelig over presangen, så hadde jeg og blitt det.

Skrevet

Det må da være helt topp hvis det er noe man trenger? Heller noe praktisk man har bruk for enn en haug ting man bare stuer vekk så fort som mulig, i hvert fall.

Skrevet

Kommer litt an på. I min svigerfamilie har de en sånn "minst mulig" presangkultur, mens i min så har f.eks mannen fått jule og bursdagsgave fra vi møttes. Jeg hadde ikke reagert på en sag fra svigerfamilien, jeg vet at de ikke liker å handle presanger. Det var dog litt trist for meg i noen år når jeg løp rundt og ordnet fine gaver til dem, men ble avspist med en sjokolade (eller ingenting) mens mannen fikk noe han ønsket seg. Nå driter jeg i det:-) og jeg legger mindre i deres gaver;-)

Skrevet

Helt strålende hvis dere trenger en sag. Typisk ting man har like mye bruk for begge to. Egner seg derfor bra til fellesgave.

Skrevet

Åh, vi vil også ha verktøy til når vi skal pusse opp. Vet ikke hva vi får, antagelig så dyrt at det er flaut å ta imot. I fjor kjøpte de vinterdekk til oss til jul, og året før der var det kjøkkenbord og stoler...Praktiske ting er fine gaver:)

Skrevet

Ja han / vi trenger virkelig en sag, så det passet bra. Også må det sies at gubben har ønsket seg en ny sag lenge, så da passet det jo bra :-)

HI

Skrevet

Hvis det er noe dere trenger, så hadde jeg blitt glad for det!! :-) Synes det høres ut som en helt grei gave. Mye bedre enn stygge pyntegjenstander ihvertfall!!!

Skrevet

Kjedelig, men sikkert helt nødvendig.

Greit å få noen nyttige gaver det ikke er så spennende å bruke penger på selv også.

Skrevet

Min kjære fikk sag av min familie i bursdagsgave og til jul får vi en DO!!

Supre gaver spør du meg. :)

Skrevet

helt greit!

Neste år får dere gjerne en blomstervase ;)

Skrevet

Hehe..ja hvorfor ikke! Vanligvis er det jo kvinnen i huset som blir mest glad for gavene, eks. pynteting, duker ol. gørr for en mann men okey for en dame. Flott at rollene blir snudd av og til:)

Expert reklamen setter jo dette skikkelig på spissen i den der med koppene..hehe..lo meg skakk!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...