:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 15. desember 2009 #1 Skrevet 15. desember 2009 kan jeg få settningen din? altså, ta den ut av sammenheng og bruke den til noe nytt? (jeg kan sette deg opp som kilde om du vil)
Patetica fåkksi Skrevet 15. desember 2009 #2 Skrevet 15. desember 2009 Unnskyld altså, men jeg tror hun har funnet seg en annen.. Enten det, eller så spiller hun Viktigper.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 15. desember 2009 Forfatter #3 Skrevet 15. desember 2009 hun kommer tilbake etter på. jeg vet da hva kona mi driver med! viktigper som i kostbar er bare flott, jeg liker å kjenne litt på savnet. er du fremdeles litt gretten? kan ikke du gifte deg med pila eller lektoren? så kan vi invitere hverandre på vennepartreff... hihi
Patetica fåkksi Skrevet 15. desember 2009 #4 Skrevet 15. desember 2009 *sukk* Gretten? Jeg? ALDRI, hvor har du det fra?! *psykobamsebrøl* Jeg kan ta lektor'n, pila er kul hu og assa, men jeg tror ikke jeg hadde taklet å bli slått ned i støvlene i julespillet hvert år, da spesielt med den overlegne tonen pila fører når det kommer til nettop det spillet der. Har forresten ikke sett noe til lektoren i det siste, lurer på om hun sitter inne for vindusknusing...?
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 15. desember 2009 Forfatter #5 Skrevet 15. desember 2009 det er meget mulig. har ikke noe problemer med å se for meg det. det var helt sikkert en Frper som hadde forvillet seg inn på det julebordet og til slutt skrek lektoren "det må da gå an å ha litt samhold og nestekjærlighet her" mens hun kastet stoler rundt seg. i tilfellet forstår jeg henne godt!
Gjest cunning stunts Skrevet 15. desember 2009 #6 Skrevet 15. desember 2009 Klart du kan, og siden det er deg trenger du ikke å betale royalties heller, min kjekke, staute og ekstremt begavede mann!
Gjest cunning stunts Skrevet 15. desember 2009 #7 Skrevet 15. desember 2009 Ikke sett meg som kilde, forresten, medmindre jeg kan stå som "intimnissemor", hehe.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 15. desember 2009 Forfatter #8 Skrevet 15. desember 2009 jeg merker at "intimnissemor" kanskje ødelegger litt av stemningen som jeg prøver å skape har dagen gått fint? du er høyt elsket og dypt savnet!
Gjest cunning stunts Skrevet 15. desember 2009 #9 Skrevet 15. desember 2009 *Dagen har godt fint, alt tatt i betraktning. Du har pm sånn forøvrig, eller kanskje vi skal døpe det om til "ektepar-post"? Men noen dager er lengre enn andre dager, selv om de er fine... og hodet er nok ikke hva det engang var, nei. Du kan jo referere til meg som "privat kilde". Eller "min kone".
Gjest cunning stunts Skrevet 15. desember 2009 #10 Skrevet 15. desember 2009 Jøss, jeg har fått dysleksien din. Jaja, ett sted måtte den ta veien. Jeg prøver igjen: Dagen har GÅTT fint.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 15. desember 2009 Forfatter #11 Skrevet 15. desember 2009 så lenge du tar min så jeg slipper den så er det helt ok! "min kone" som kilde er i grunn perfekt! det må jo by på ekstrem forvirring...hihi
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 15. desember 2009 Forfatter #12 Skrevet 15. desember 2009 ektepar-post er jo genialt. og når vi sender ordentlig mail, kan vi ha humor nok til å forkorte det med e-mail.... hihi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå