Gå til innhold

Er det bare jeg som aldri kjøper inn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Snavvel ( ost, kjeks, saft, brus osv) Når jeg handler??

Jeg kjøper kun mat jeg, kan ikke ha snaccel i hus, men så er det ikke for ingen grunn at jeg har 6 pack på magen etter 3 barn, men må la være å kjøpe snop..

Så spiser alltid meg god å mett før en handlerunde!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kjøper stort sett bare snop, og ikke mat.

Six-pack er forferdelig stygt.

Skrevet

Kjøper aldri snacks, kjeks, brus, saft, godteri, syltetøy, osv..

Har ett barn som ikke spiser melk, hvete, gluten, hvitt sukker, gjær, mørkt kjøtt og minimalt med stivelse (f.eks potet..).

Barn nr. 2 spiser ikke melkeprodukter, og jeg tåler dårlig melk, hvete og gjær selv..

Så kostholdet er preget deretter og det forplanter seg jo i handlekurven.

Den består stort sett av frukt og grønnsaker, salater og en del fisk og fiskepålegg, soyayoghurt går det også litt av.. Havregryn.. linser, bønner osv.

Av og til kylling/kalkun.. ellers spiser vi ikke kjøtt..

Jeg har ved noen anledninger (barneselskaper og arrangementer i barnehagen) kjøpt kjeks eller annet de kan tåle fra helsekosten..

Six-pack'en takket jeg forvel til da jeg ble gravid med nummer to.. nå overlater jeg det til mannfolka å ha slikt, men jeg er visst undervektig mener legen (har alltid vært sånn), så om jeg hadde kjørt magemusklene litt en tid så hadde den vel kommet til syne igjen, men jeg syntes ikke det er så pent at det gjør noe..

Dersom man opplever et sug etter slikt burde man antakelig prøve krom.. jeg har ikke behov for det selv, men kjenner flere som har hatt god effekt av det..

Skrevet

jeg kan ikke forstå at dette skal være noe bra mål i seg selv (med mindre man er alergisk)

Skrevet

Jeg kjøper heller aldri det, det sender jeg samboeren for å kjøpe!

Skrevet

Ha ha ha, for et latterlig innlegg! HI får i alle fall frem hvor flink hun er som aldri handler digg - og hvor deilig hun er som har six pack. Skikkelig spennende å lese om hvor fantastisk hun mener hun er selv! Dagens...

Skrevet

Vet ikke helt hva snaccel og snavvel er, men jeg skjønte snop. Men må da være bedre å kjøpe snop, enn å sitte med en 6-pack på magen hele tiden. Lurer ikke barna på hvorfor mor alltid sitter med øl på magen?

Skrevet

Ost? På hvilken planet er ost snop?

Snaccel har jeg aldri spist.

Skrevet

Her kjøpes det kune sixpack til helgene, inget snavvel og snaccel her i hus. Fysj og fy!

Skrevet

Ja bare du i hele verden. Jævla unikum.

Gjest cunning stunts
Skrevet

Det er neppe bare deg. Det er heller ikke bare deg som skriver med logiske brister på størrelse med en middels bananrepublikk og selvtilfredshet som den verste politiker-påsatskalv.

• 2 uker senere...
Skrevet

Jamen gratulerer ... ikke vet jeg for hva, men du får en bekreftelse på din vellykkethet på ett område nå. Hipp, hipp hurra for deg og Anna Anka og Anders And og Alle Andre med flat forside ;-)

Obs at jeg ikke kommenterer puppestellet ditt.

Skrevet

jeg ler

snavvel og snaccel? ler enda jeg

muskelmage er så usexy som det kan få blitt

*tygge marsipan*

Skrevet

deilig med marsipan da.. :)

Skrevet

Marsipan er helt topp:-) Spesielt de store pølsene som de selger året rundt.

Og ja, jeg trives som sexy-lubben:-)

Skrevet

He he he Nei jeg kjøper ikke inn men har en mann jeg tror er Feeders....vanskelig og si nei til all snopen han kommer hjem med, men er det ikke derfor vi trener??

Holder en knapp på sexy-lubben hi hi

Skrevet

Jeg lurer litt på hvordan snaccel uttales? Er det snassel? Snackel? Snaskel?

Skrevet

Sikkert snækkel. Dagens mest underholdende!

Skrevet

Jeg leser det som "snassel" og det er litt slitsomt.

Elsker ræva di, som alltid.

Skrevet

Snækkel hørtes litt ut som konsistensen noen har før det blir til snerk.

Skrevet

Snækkel hørtes litt ut som konsistensen noen har før det blir til snerk.

Skrevet

ja bare du i hele verden.

vet ikke helt hva Snavvel og snaccel er men sikkert noe du savner siden du er så så spesifik på akkurat det.

må være vont å ikke kunne tillate seg litt kos og hyggemat en gang i blandt.

Skrevet

Har ikke ledd så mye på lenge, snavvel og snaccel må vel være dagens.. på lik linje med alle variantene det finnes for å skrive bæsj her inne, bajs, beis, baisj, osv

Skrevet

jeg kjøper ikke noe som heter snop i det hele tatt på hvedagene. gjør jeg det legges det i kjølerommet vårt. i helgene blir det snop og brus samt kips.

verken ungene eller vi voksne har godt av for mye dritt....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...